Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: ارزش این اطلاعات عمدتا تجاری است و به این دلیل که فنی است، نباید در اختیار دیگران قرار گیرد. آژانس حتی نامه‌محرمانه ما به مدیرکل را هم در اختیار رسانه ها قرار می دهد. باید جلوی این اتفاقات گرفته شود. اگر این وضعیت ادامه یابد، در تعامل خود با آژانس بازنگری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین اظهارات تهدید آمیز اردوغان نسبت به ایران کمک ۶.۳میلیون دلاری ژاپن به ایران لغو تحریم‌ ها؛ محور رایزنی باقری و مورا ثروت کابینه جو بایدن چقدر است؟ ادامه جدال اردوغان با اروپا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر هادی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول ساخت سریالی جدید برای تلویزیون است، عکسی از خود با صورت زخمی منتشر نمود و سبب نگرانی برخی از طرفدارانش شد. در ادامه تصویر منوچهر هادی با صورت زخمی را مشاهده خواهید کرد.

منوچهر هادی که ماجرای اختلافش با یکتا ناصر در فضای مجازی هنوز هم مطرح است، در تازه‌ترین استوریش تصویری از صورت زخمی خود را منتشر نمود، زخمی شدن صورت آقای کارگردان به دلیل دعوای خانوادگیش نیست بلکه به صحنه‌ای از فیلم سینمایی حدود هشت صبح مربوط می‌شود، این داستان زوجی را روایت می‌کند که مرد به اسم امیربا بازی منوچهر هادی با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش (یکتا ناصر) دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود. فیلم حدود هشت صبح آخرین فیلمی است که یکتا ناصر و منوچهر هادی در آن همبازی بوده اند.

منوچهر هادی در گریم فیلم جدیدش

منوچهر هادی و یکتا ناصر ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب دختری به نام سوفیا شدند، این زوج از یکدیگر جدا شده اند.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • السودانی:لزوم توقف فوری جنگ غزه/ اردوغان دوشنبه در عراق است
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • اسرائیل تایمز: سازمان اطلاعات اسرائیل پس از شکست هفت اکتبر، مجدد متحمل شکست شد
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد