Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:28:39 GMT

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان دهلران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۶۶۰

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان دهلران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، شرکت گاز استان ایلام در اطلاعیه‌ای به شرح زیر از قطعی گاز در شهرستان دهلران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام منطقه یک شرکت انتقال گاز ایران به دلیل نیاز به انجام تعمیرات اضطراری پیش‌بینی نشده بر روی خط ۲۰ اینچ انتقال گاز اندیمشک-دهلران، گاز مناطقی از شهرستان دهلران شامل: شهر دهلران و روستا‌های حوزه مرکزی، شهر موسیان و کلیه روستا‌های مسیر حد‌فاصل پتک دیناروند تا دهلران از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ به مدت حداقل ۷۲ ساعت قطع می‌باشد؛ لذا ضمن پوزش از مردم شریف شهرستان به جهت ایجاد وقفه در ارائه خدمات و تشکر از همکاری و همراهی مشترکین گرامی، خواهشمند است تمهیدات لازم جهت تاُمین سوخت جایگزین را اتخاذ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است هرگونه تغییر احتمالی در عملیات اجرایی، اعلام زمان پایان تعمیرات اضطراری و تزریق گاز به شبکه توزیع شهری توسط شرکت گاز استان به اطلاع مشترکین گرامی خواهد رسید. ضمناً به محض برقراری جریان گاز، همکاران ما در اداره گاز شهرستان دهلران جهت وصل مجدد گاز به درب منازل مشترکین مراجعه خواهند نمود لذا از هرگونه دستکاری تاُسیسات و تجهیزات گاز خودداری نموده و صرفاً به منظور ایمنی بیشتر در زمان قطع گاز، شیر اصلی گاز را ببندید.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی گاز شرکت گاز شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام