Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@00:27:54 GMT

آماده دیدار با مقامات ایرانی هستیم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۷۵۷

آماده دیدار با مقامات ایرانی هستیم

یک دیپلمات فرانسوی اعلام کرد طرف‌های اروپایی برجام (انگلیس، فرانسه، آلمان) آماده‌ دیدار با مقامات ایرانی در نزدیکترین زمان ممکن هستند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک دیپلمات فرانسوی اعلام کرد طرف‌های اروپایی برجام برای دیدار با ایران در اسرع وقت آمادگی دارند.

این دیپلمات فرانسوی که رویترز نامش را فاش نکرده است، ساعاتی پس از انتشار توئیت علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اینکه مذاکرات وین قبل از پایان ماه نوامبر از سر گرفته خواهد شد، به رویترز گفت: «ما چنین دعوتنامه‌ای [برای شرکت در مذاکرات با ایران] دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به عنوان تروئیکای اروپایی آماده‌ایم در نزدیکترین زمان ممکن [با مقامات ایرانی] دیدار کنیم و متأسفیم که ایران پیشنهاد ما مبنی بر اینکه همزمان با حضور علی باقری کنی در اروپا دیداری میان ما برگزار شود را رد کرد.»

ساعاتی قبل علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری اعلام کرد: «گفتگویی جدی و سازنده با انریکه مورا در مورد عناصر ضروری مذاکرات موفق داشتم. توافق کردیم‌ پیش‌ از پایان ماه نوامبر مذاکرات را شروع کنیم. تاریخ دقیق هفته بعد اعلام خواهد شد.»

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان برجام علی باقری کنی اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های تکواندو در بازی های المپیک 2024 پاریس طی روزهای 17 تا 20 مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.   بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.   پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.    باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است