Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@01:43:22 GMT

حقوق‌های نجومی در شهرداری تبریز!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۷۸۰

صراط:

روح الله دهقان‌ نژاد اظهار داشت: قبلا نیز گفته ایم که نامگذاری‌های که در چند سال گذشته در تبریز انجام شده وجه قانونی ندارد که لازم است کمیته نامگذاری هرچه سریع‌تر تعیین و تکلیف شود تا این مشکل نیز برطرف شود.

به گزارش فارس، وی با تبریک روز جهانی هنرمند گفت: این روز را خصوصاً به فعالان تئاتر و موسیقی تبریک می‌گویم‌که همواره در صحنه بوده‌اند و هم در اسلام و هم هنر و هم در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اگر فیلم امام علی (ع)، امام رضا، (ع) حضرت یوسف (ع) و امام حسن (ع) کار شده این عزیزان در ارائه تاریخ اسلام قدم برداشته‌اند، گفت: موسیقی‌های این‌ها اگر امروز ماندگار شده به سبب حمایت هنرمندان است.

دهقان‌نژاد بابیان اینکه در زمینه حقوقی باید گفت اگر می‌خواهیم برای احیای سازمان ورزش همت کنیم باید شرکت قبلی تسویه شود که لازم است مراحل تسویه انجام شود، گفت: سازمان ورزش قبلی به امضای استاندار رسیده نه وزارت کشور که لازم است در این زمینه شفاف سازی شود.

دهقان نژاد افزود: در خصوص تعاونی مسکن کار‌کنان شهرداری نیز امروز این تعاونی فلج است و در یک پروژه بزرگ بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران شهرداری گرفتار شده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بحث حقوق‌های نجومی باید رسیدگی شود که معاون مالی نیز باید در این خصوص اقدامات اساسی انجام دهند گفت: نامگذاری‌هایی که تا امروز در شهر انجام شده است وجهه قانونی ندارد که باید تشکیل کمیته نامگذاری در قالب لایحه‌ای به صحن شورا بیاید تا این موصوع نیز هرچه زود‌تر تعیین و تکلیف شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حقوق های نجومی شهرداری تبریز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس

«باقر درویش» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایران‌پرس در بیروت درباره اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) با ابتکار روز جهانی قدس، اهمیت مساله فلسطین را ماندگار کردند و نتیجه آن نمایش تعهد و حمایت‌های مردمی از فلسطین و قدس است.

رئیس مرکز حقوق بشر بحرین افزود: تداوم مسیر امام خمینی (ره) توسط آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعتقاد و تعهد عمیق ایشان به آرمان فلسطین را در گفتار و عمل به‌خوبی نشان می‌دهد.   

باقر درویش با بیان اینکه عادی‌سازی روابط برخی اعراب با رژیم صهیونیستی چالش جدی برای مسئله فلسطین است گفت: تعهد ایران به مساله فلسطین مانع انحراف نگاه مردم و دولت‌های اسلامی‌به آرمان فلسطین می‌شود.

وی همچنین افزود: روز جهانی قدس به زنده نگه‌داشتن موضوع فلسطین و گسترش آگاهی مردم منطقه عربی و اسلامی‌برای حمایت از فلسطینیان کمک کرده است.

این فعال حقوق بشر بحرینی با بیان اینکه روز جهانی قدس باید فراتر از یک روز باشد و به رویه‌ای مستمر و پایدار در تعهد به آرمان فلسطین تبدیل شود گفت: دفاع و حمایت از فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی روابط، مسئولیت همه امت عربی و اسلامی است.  

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در کردستان
  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • نامگذاری بیش از 32 هزار نفر به نام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی