Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@07:19:06 GMT

زاکانی حکم مشاور خود را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۸۰۸

صراط:

 علیرضا زاکانی شهردار تهران در یادداشتی پیرامون حکم حسین حیدری مشاور خود نوشت:


به گزارش فارس

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در برنامه‌ای که به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کردم، هوشمندسازی کامل مدیریت شهری آنچنان اهمیت داشت که این حوزه را از ابتدا شخصا به عهده گرفتم. یکپارچه‌سازی و دسترسی به داده‌ها و اطلاعات حساس محرمانه نیازمند ایجاد تمرکز مسئولیت در فردی متخصص و کاملا مورد اعتماد و دارای فهم مشترک در کنار اینجانب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچنان که این مسئله حتی از برخی مناصب حساس و نظارتی سپرده شده به نزدیکترین بستگان مسئولان طراز اول که در ادوار گذشته توصیه و تایید شده بود هم برایم مهم‌تر و حیاتی‌تر بود.

برای رسمیت بخشیدن و رعایت شفافیت حکم رسمی صادر کردم و برای پرهیز از مضرات احتمالی به دفتر خود دستور دادم هیچگونه اثر استخدامی، مالی و حق امضا بر آن مترتب نباشد. اما این انتصاب به دلیل نسبت فامیلی، موجب شکل‌گیری ابهام و گلایه در برخی دلسوزان انقلاب و دلخوری مردم عزیزتر از جانم شد. مردمی که از ابتدای انقلاب همواره خود را در سنگر جانفشانی و فداکاری برای آن‌ها دیده‌ام.
می‌خواهم برای مردم نوکری کنم و شهر با رای و نظر مردم اداره شود. با احترام به نظر این، ولی نعمتان انقلاب حکم صادره برای آقای حیدری را ملغی می‌کنم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهردار تهران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • اختصاص یکی از خطوط تلفنی صدای مشاور به مراقبت موقت از کودکان بهزیستی
  • (تصویر) شاهکار عجیب زاکانی در نصب بنر حجاب در تهران
  • مدل تازه کار فرهنگی برای حجاب؛ جمله قصار زاکانی بنر شد! | تصویر
  • (عکس) شاهکار جدید زاکانی؛ چاپ بنر حجاب با فرمایشات خود!