Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۲ آذر سال گذشته برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا تصمیم گرفته شد که وسیله های نقلیه از ۹ شب تا ۴ صبح ترددی انجام ندهند. تصمیمی که باعث شد خیابان ها خلوت تر شوند که در این زمان ۶۰۰ خودرو به دلیل تردد شبانه مشمول جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ ماه از اجرایی شدن این تصمیمات میگذرد و بررسی ها نشان می دهدمنع تردد شبانه در جلوگیری از شیوع کرونا کم تاثیر بوده است. وزارت بهداشت با توجه به هوشمند سازی تردد شبانه پیشنهادی ارائه کرده است که کسانی که واکسن را تزریق کرده اند و کارت دیجیتال را دریافت کردند در تردد های شبانه هیچ مشکلی نخواهند داشت.

جزئیات بیشتر این خبر را در گزارش زیر مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند گفت: اعضا درخصوص موضوع مدیریت پسماندهای کشاورزی و کاه و کلش و نحوه مقابله با  معضل سوزاندن آنها از طریق آموزش کشاورزان و اطلاع رسانی با بهره گیری از پتانسیل مراکز ترویج کشاورزی و خانه های بهداشت روستایی و دهیاریها به تبادل نظر پرداختند.

او می‌گوید: سوزاندن بقای کشاورزی در اطراف شهرها در فصل برداشت محصول باعث آلودگی شدید هوا می شود که در سالیان گذشته مشکلات زیادی را برای سلامت اهالی و شهروندان بوجود آورده است.

رمزدان گفت: مقرر شد که آموزش کشاورزان و اطلاع رسانی آنان به بهره گیری از پتانسیل دهیاری ها و همکاری مراکز ترویج کشاورزی و خانه های بهداشت روستایی مد نظر قرار گیرد.

به گفته او جهاد کشاورزی شهرستان جهت ذخیره کاه و کلش انباری را  در اختیار تعاونی دهیاران قرار دهد و نیز  ادارات حفاظت محیط زیست، جهادکشاورزی، منابع طبیعی ، مدیریت بهداشت و درمان و نیروی انتظامی ضمن هماهنگی لازم  و تشکیل تیم گشت و کنترل، در طول فصل برداشت جهت برخورد با  تخلفات احتمالی اقدامات لازم را بعمل آورند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا