Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد کارخانه خمیرمایه ناغان به دلیل ایجاد آلودگی زیست‌محیطی با پیگیری اداره کل محیط‌زیست استان و به دستور مقام قضایی، تعطیل خواهد شد.

شهرام احمدی در این خصوص گفت: با پیگیری اداره محیط‌زیست شهرستان کیار، و شکایت به دادگاه عمومی بخش ناغان، مقام قضایی اقدام به صدور حکم مبنی بر تعطیلی تمام فعالیت‌های کارخانه مذکور را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تایید حکم دادگاه ناغان توسط دادگاه تجدید نظر استان، رای صادره قطعی شده و به محض ارجاع پرونده به اجرای احکام دادگاه ناغان، تعطیلی کارخانه فوق‌الذکر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است کارخانه خمیرمایه ناغان با وارد کردن پساب خود به محیط‌زیست و رودخانه همجوار، آلودگی‌هایی ایجاد کرده بود و مدیران این کارخانه چندین سال است که برخلاف وعده‌های داده شده نتوانستند مشکل مربوطه را حل کنند.

آخرین وعده مدیر کارخانه مربوط به مصاحبه وی با خبرنگار فارس در تاریخ 29 شهریورماه سال جاری بود که وعده داده بود ظرف 2 هفته آینده این مشکل را مرتفع نماید.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: خمیرمایه ناغان تعطیل مقام قضایی آلودگی زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند

قائم مقام مدیرعامل شرکت پلور سبز با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار زرند گزارشی از آخرین وضعیت این کارخانه را ارائه کرد.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار در این دیدار با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از تولید گفت: واگن سازی زرند با توجه به توان و بستری که در حوزه قطعه سازی دارد، باید جدا از ساخت واگن نسبت به جلب سرمایه‌های جدید اقدام کندو در این مسیر مقدمات بازدید چند شرکت خودرو سازی برای تولید بخشی از قطعات خود را در کارخانه واگن سازی فراهم کرده ایم که امیدواریم مجموعه مدیریتی این کارخانه از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اخذ مجوزات لازم خط تولید جدید این شرکت راه اندازی شود.

 همچنین در این جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • می‌خواستند تعطیل شویم اما ۸۴۰۰ کارخانه احیا کردیم
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند