Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از مخاطبین اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند و مقام معظم رهبری نسبت به جوانان و نوجوانان نگاه امیدوارانه دارند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری در نشست اعلام برنامه های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی افزود: تربیت نسلی با انگیزه، با نشاط و کارآزموده یکی از ضرورت های مهم است که باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روحیات برجسته ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و زورگویی است و مردم ایران با روحیه عاشورایی همواره در تاریخ ماندگار شده اند. امروز باید این روحیه استکبار ستیزی برای نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود که آبان ماه به جهت مناسبت های مهم یک فرصت محسوب می شود.

عسگری گفت: برای هفته بسیج دانش آموزی که از هشتم آبان ماه شروع می شود و تا چهاردهم آبان ماه ادامه دارد برنامه های فاخری برای نسل تمدن ساز که هسته اصلی امیدآفرینی در کشور محسوب می شوند در نظر گرفته شده است. دانش آموزان امروز با تاسی به نوجوانان دوران دفاع مقدس پیشگام فعالیت های جهادی و انقلابی هستند که نمونه آن در مبارزه با بیماری کرونا نمود داشت و خوشبختانه امروز دانش آموزان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه می‌درخشند و حضوری موثر دارند.

وی افزود: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد امیدآفرینی، معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تقویت و ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، تقویت امید به آینده و حاکم کردن نشاط انقلابی در بین جوانان و نوجوانان از جمله اهداف مهم برنامه های بسیج دانش آموزی است.

عسگری اظهار کرد: محوریت برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی تبیین سیره شهدای دانش آموزی، معرفی نوجوان ایرانی، استکبار ستیزی و بسیج دانش آموزی است که رویکرد کلیه برنامه ها با هدف ایجاد معرفت و بینش بیشتر نسبت به انزجار از آمریکا و معرفی جنایت های امریکا در حق مردم مظلوم و مستضعف جهان به خصوص جهان اسلام با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» برگزار می شود.

وی افزود: در هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان مرکزی بیش از ۱۲ عنوان به تعداد ۴۵۰ برنامه در نظر گرفته شده که مهمترین آنها راه اندازی پویش های ملی است و در پویش نوجوان پلاس دانش‌آموزان می‌توانند با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی به تهیه تولیدات کلیپی در قالب استندآپ، لب‌آهنگ، مجری‌گری، گویندگی، دوبله طنز و جدی و فیلم کوتاه اقدام کنند و به بهترین آثار جوایزی تقدیم می‌شود.

عسگری گفت: پویش هرچه فریاد با رویکرد استکبار ستیزی از برنامه های دیگر است که دانش آموزان پایه نهم، دهم، دوازدهم که در سال تحصیل ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ درس آمادگی دفاعی را می گذارنند، به صورت مصاحبه چند سوال را در بین اقشار مختلف مردم مطرح می کنند و در این مستند مصاحبه گر که یک دانش آموز است با دادن یک برگه به مخاطبین از آنها می خواهد سوالات روی برگه را بخوانند و نظرات و تصورات خود را در خصوص روحیه استکبار ستیزی، شرارتهای آمریکا در جهان ومنطقه، دشمنی های و خصومتهای آمریکا نسبت به مردم ایران و دنیا بیان کند و دانش آموزان این مصاحبه  را در قالب کلیپ یک یا دو دقیقه ای ضبط کرده و به صورت یک مستند  برای دبیر خود در شبکه شاد ارسال کنند.

وی افزود: همچنین جشنواره دانش آموز جهادگر در راستای اجرای اردوهای جهادی و هجرت دانش آموزی و نظر به اهمیت تبیین و ترویج گفتمان جهادی و تجلیل از فعالیتهای جهادی دانش آموزان بسیجی در عرصه های مرمت ونوسازی مدارس و خدمت رسانی به محرومین برنامه مهم دیگر در هفته بسیج دانش آموزی است.

به گفته وی، برگزاری صبحگاه اقتدار، مسابقه الماس صدف، برنامه «یک راه ـ یک انتخاب» با رویکرد برگزاری نمایشگاه در مدارس، حضور دانش آموزان در نماز جمعه های شهرستان ها، تهیه و تولید محتوا با محوریت امیدآفرینی ،سبک زندگی نوجوان ایرانی و ایجاد و تقویت فرهنگ استکبارستیزی در نوجوان وجوانان) درپیامرسان شاد، اجرای سرود در خیابان ها و میادین اصلی شهر، دیدار با خانواده های معظم شهدای دانش آموز، عطر افشانی مزار شهدا،کوهپیمایی، تولید محتوا در راستای حمایت از تولید ایرانی، حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمانی ۱۳ آبان ، مسابقات نقاشی ، حضور دانش آموزان بسیجی در شبکه استانی صدا و سیما و برگزاری نشست های بصیرتی در فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم در هفته بسیج دانش آموزی است.

عسگری اظهار کرد: پویش همیار بهداشت و سلامت به منظور تسریع واکسیناسیون دانش آموزان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و طرح شهید بهنام محمدی نیز توسط دانش آموزان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بسيج دانش آموز هفته بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی جوانان و نوجوانان استکبار ستیزی دانش آموزان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در حمایت از حملات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلقاصم الجبارین

لَنْ یَضُرُّوکُمْ إِلَّا أَذًی ۖ وَإِنْ یُقَاتِلُوکُمْ یُوَلُّوکُمُ الْأَدْبَارَ ثُمَّ لَا یُنْصَرُونَ

هرگز (یهودان) به شما آسیب سخت نتوانند رسانید مگر آنکه شما را اندکی بیازارند، و اگر به کارزار شما آیند از جنگ خواهند گریخت و از آن پس هیچ وقت منصور نخواهند بود.

در راه تو وقتی پدری باز نگردد
در بردن میراث تفنگش پسری هست

از رهبر معظم انقلاب به خاطر تدبیر و رهبری حکیمانه‌شان در برابر تهدیدات بی‌رویه دشمنان، و از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به دلیل تنبیه سراسری و پاسخ سخت تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رهبر فررانه با این اقدامات موثر نشان دادند که ایران با ایستادگی و ایمان به ارزش‌های انقلابی خود، هیچ گونه تهدیدی را جدی نمی‌گیرد و همواره آماده‌ی مقابله با هر گونه تجاوز و تهدید به امنیت و ملیت و استقلال خواهد بود.

به راستی که وعده ما وعده صادقه بود...

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به حمله نظامی رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، با اقدامی قاطع و محکم به نابودی اهداف نظامی مدنظر در اسرائیل پرداخته است. این اقدام تاریخی نشان از ایستادگی، حماسه و دیانت ارتش مقاومت ایران در برابر تهاجمات و تجاوزات دشمنان است.

ایران با این پاسخ گسترده و تحقیرآمیز به حملات ظالمانه و کور اسرائیل پاسخ مناسب و قاطع داده است و به دنیا اعلام می‌کند که از هیچ تهاجمی را علیه حقوق و منافع خود در منطقه نمی پذیرد. این اقدام شجاعانه نه تنها نشان از ایستادگی ایران در مقابل تهاجمات بی‌رحمانه دشمنان است، بلکه نمونه‌ای برتر از اراده ملت ایران برای دفاع از حقوق خود و حفظ امنیت و استقلال کشور است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با این عمل بزرگ، پیامی قاطع و محکم به دشمنان انقلاب و مردم ایران ارسال کرده که هرگونه تهدید و تجاوز به امنیت و استقلال ایران پاسخ قاطع و نابودکننده‌ای خواهد داشت. ایران به تمامی دشمنان اعلام می‌کند که هیچ تجاوزی بی‌پاسخ نخواهد ماند و از هیچ تهدیدی فرار نمی‌کند.
این پاسخ قاطع و محکم ایران به تهدیدات و تجاوزات است.

ایران، با این اقدام شجاعانه و موثر، نشان داده است که هرگونه تهدید و تجاوز به حقوق و منافع خود را جدی می‌گیرد و آماده‌ی هرگونه دفاع مقرراتی است. این پیام به دنیا نشان می‌دهد که ایران تحریر عزم و اراده‌ی خود را برای حفظ امنیت و استقلال خود تا به آخرین نفس ادامه خواهد داد.

اسرائیل باید از حمله مقتدرانه و تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به شدت عبرت بگیرد.
این حمله نشان از تصمیم‌جویی راسخ و ایستادگی بی‌تردید ایران در مقابل تهاجمات و تجاوزات دشمنان است.

اسرائیل باید با دقت به این واقعه نگریسته و از این درس عبرت‌آموز برای خویشتن و مستقبل خود بهره‌مند شود.
همچنین این بیان محکم و حماسی باید یادآور تمامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران باشد که هر تهدید و تجاوزی به این سرزمین پایبندی به ایمان و اصول انقلاب را به همراه دارد و پیامی استوار از آمادگی برای دفاع از حرم ملی و امنیت کشور است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1227555 برچسب‌ها سپاه پاسداران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه