Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پنجمین روز از آبان ماه ۱۴۰۰ با بسته ورزشی ایرنا با گزیده‌ای از اخبار ایران و جهان با ما همراه باشید.

مهدوی‌کیا: هشت بازیکن اصلی تاجیکستان، استقلالی هستند

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: هشت بازیکن اصلی تیم امید تاجیکستان جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیم استقلال تاجیکستان بودند که مقابل پرسپولیس به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

خداییان: پرونده‌ای در مورد قرارداد VAR در دستگاه قضایی تشکیل نشده است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: درباره قرارداد فدراسیون فوتبال با یک شرکت اسراییلی در بلژیک در مورد سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) پروندهایی در دستگاه قضایی تشکیل نشده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهلت اعلام رای پرونده النصر بار دیگر تمدید شد

دادگاه عالی ورزش، مهلت خود برای ابلاغ رای پرونده النصر را بار دیگر تمدید و آن را به ۲۶ نوامبر مطابق با پنجم آذرماه موکول کرد. ادامه خبر را اینجابخوانید.

نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت

براساس گزارش‌ رسانه‌ها، در حال حاضر فهرستی در فضای مجازی منتشر شده که در آن برنده نهایی توپ طلا در سال ۲۰۲۱ لو رفته است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فنایی: نهادهای نظارتی به ادعای فساد در داوری فوتبال ورود کنند

پیشکسوت داوری ایران با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص ادعای وجود فساد در داوری فوتبال، گفت: از نهادهای نظارتی درخواست دارم تا به این مساله ورود کرده و آنرا با فوریت پیگیری کنند، چراکه طبعات زیادی برای فوتبال ایران و حتی ورزش کشور خواهد داشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛ برتری ارزشمند پرسپولیس؛ نساجی بازنده سربلند

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو بر یک شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به پایان رسید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس خداییان توپ طلا لیگ برتر فوتبال قوه قضاییه یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس خداییان توپ طلا باشگاه پرسپولیس خداییان توپ طلا لیگ برتر فوتبال قوه قضاییه یحیی گل محمدی ادامه خبر را اینجا بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888109

دیگر خبرها

  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف