Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری روز گذشته نوشت؛ نامه ۱۶ آگوست AFC می گوید عزیزی خادم راست نگفت؛ میزبانی در گرو VAR نبود و نیست… امشب برنامه ورزشگاه اصل نامه ۱۶ گوست که ترجمه اش در اختیار رسانه طرفداری قرار گرفته بود را به نمایش گذاشت تا دیگر هیچ جایی برای انکار نمانده باشد؛ میزبانی ایران در بازی با کره جنوبی هیچ ربطی به VAR نداشت و تمام حرف هایی که در این خصوص گفته شد، دور از حقیقت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در بیانیه شتاب زده فدراسیون فوتبال که سرشار از اهانت به رسانه طرفداری بود، نامه ای به عنوان سند وجود داشت که همان نامه مشخص کرد VAR برای ما الزامی نبود و یک روز بعد یکی از اهالی فوتبال ترجمه نامه ای را در اختیار طرفداری گذاشت که ۲۵ مرداد خطاب به کامرانی فر نوشته شده بود. نامه ای که کنفدراسیون در آن به فدراسیون اعلام کرده بود بازی های خانگی تیم ملی ایران بدون سیستم کمک داور ویدیویی برگزار می شود. ما دروغگو بودیم؟

امشب برنامه ورزشگاه به تهیه کنندگی پژمان ماندگاری و اجرای حافظ کاظم زاده، همین نامه را به نمایش گذاشت؛ اصل نامه همین را می گفت که نمی‌توانیم سیستم وار را در بازی‌هایی که در ایران انجام می‌شود، به کارگیری کنیم. 

اما فدراسیون با وجود این مدرک روشن، شاید به خیال این که کسی از این نامه خبر ندارد، نه تنها اشتباهش را نپذیرفت بلکه دست به فرافکنی زد و در بیانیه اش رسانه طرفداری را دروغگو و تخریب کننده فوتبال ایران نامید و حالا مشخص شده چه کسانی به مردم راست نگفته اند. کنفدراسیون، از ایران دفاع کرد؛ فدراسیون، ایران را ترساند!

همچنین در برنامه ورزشگاه مشخص شد وقتی یکی از تیم های همگروه ایران به کنفدراسیون نامه می زند و گلایه می کند چرا ایران بدون داشتن VAR میزبان شده و چرا آنها باید با VAR میزبان باشند، کنفدراسیون در جواب نامه شان تاکید می کند در نامه خرداد ماه به شما اعلام شده بود اگر یکی از تیم های گروه به دلایل موجه نتواند سیستم کمک داور ویدیویی را نصب کند، این موضوع تاثیری روی استفاده از VAR در برگزاری بازی های تیم های دیگر ندارد و ایران به خاطر تحریم ها این اجازه را دارد که بدون سیستم کمک داور ویدیویی میزبان باشد. یعنی در مالزی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت از ایران دفاع می کرد و در تهران یک عده داشتند ما را از کنفدراسیون می ترساندند تا هر چه زودتر از یک کانال خاص، VAR مدنظر خودشان که متعلق به شرکت مشکوک هنگ کنگی است و جزو چهار شرکت مورد تایید فیفا نیست را وارد ایران کنند. بیانیه نویس فدراسیون حکم دستگیری طرفداری را صادر کرده بود!

اما نقطه اوج برنامه ورزشگاه آنجایی بود که حافظ کاظم زاده مجری این برنامه رو به دوربین گفت: فدراسیون در بیانیه اش مدعی بود برای مذاکره با شرکت هنگ کنگی و ورود VAR از طریق این شرکت، از نهادهای مربوطه استعلام کرده و اجازه گرفته اما ما در برنامه ورزشگاه از مراجع مختلف سوال کردیم و فدراسیون فوتبال هیچ استعلامی از نهادهای نظارتی و امنیتی نگرفته است. 

جالب است، فدراسیون در بیانیه اش نه تنها مدعی بود تمام کارها را با هماهنگی نهادهای نظارتی انجام داده بلکه به آنها توصیه کرده بود با طرفداری هم برخورد کنند و ما را تحت تعقیب قرار بدهند!

این بخش از بیانیه فدراسیون را بخوانید:

 از مراجع ذیصلاح کشور استدعا دارد نسبت به بررسی دقیق موضوع و جوانب مختلف آن و نیز شناسایی و تحت تعقیب قانونی قراردادن عوامل انتشار شایعات بی اساس فوق الذکر در سایت ها و رسانه های داخلی اقدام کنند.

 ضمن عرض خسته نباشید به بیانیه نویس فدراسیون فوتبال، تا این جا هیچ یک از گزارش های طرفداری شایعه نبوده و آنهایی باید تحت تعقیب قرار بگیرند که در برنامه تلویزیونی مدعی شدند کشور توان واردات یک جوراب را هم ندارد، همان ها که به دروغ گفتند میزبانی ایران در گرو VAR است، همان ها که شرکای تجاری خودشان را از آل اشپورت تا SIMPLYLIVE در هر فعالیت اقتصادی فدراسیون دخالت دادند و رفقای شان را به جلسه با کاردار سفارت بردند و بلایی سر فوتبال ایران آوردند که حالا از یک طرف پرونده ایران به خاطر شائبه جادوگری در حال ارجاع به کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا است و از طرف دیگر شائبه همکاری با رژیم تل آویو برای فوتبال دردسر درست کرده است. 

فقط جسارتا، جناب بیانیه نویس الان اجازه می دهد قرار منع تعقیب برای طرفداری صادر شود؟

 

بیشتر بخوانید:

نامه ۱۶ آگوست AFC می گوید عزیزی خادم راست نگفت؛ میزبانی در گرو VAR نبود و نیست

طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برنامه ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد