Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست امنیت عمومی عربستان سعودی، یک مؤسسه مالی وابسته به حزب‌الله لبنان را یک «نهاد تروریستی» خواند.

به گزارش ایسنا، ریاست امنیت عمومی عربستان سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت که پس از شناسایی موسسه مالی «قرض‌الحسنه» در لبنان وابسته به حزب‌الله، آن را در فهرست «تروریستی» خود قرار داده است.

ریاست امنیت عمومی عربستان در بیانیه‌ای که چهارشنبه شب در حساب توئیتری خود منتشر کرده است، به توجیه این اقدام خصمانه خود علیه حزب‌الله پرداخت و مدعی شد: موسسه مالی «قرض‌الحسنه» حزب‌الله با فعالیت‌های مالی حزب‌الله که عربستان آن را در فهرست «سازمان تروریستی» خود قرار داده است، ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان (واس)، در این بیانیه آمده است: «این موسسه، بودجه حزب‌الله لبنان را مدیریت کرده و در راستای حمایت از اهداف نظامی حزب‌الله، منابع مالی این جنبش را تأمین می‎کند».

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم در جولای ۲۰۰۷، موسسه قرض‌الحسنه حزب‌الله را به دلیل آنچه «پشتیبانی فعالیت مالی حزب‌الله و فراهم کردن دسترسی به سیستم بانکی بین‌المللی برای مقاومت لبنان« خوانده بود، تحریم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان عربستان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان امروز از شهادت ۴ تن از نیروهای خود طی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

دیگر خبرها

  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • وزیر دفاع پاکستان، افغانستان را «منبع ترور» خواند
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس