Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:39:42 GMT

سرمربی بسکتبال گرگان :بر اساس بی‌تجربگی باختیم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۰۶۷

سرمربی بسکتبال گرگان :بر اساس بی‌تجربگی باختیم

مهران حاتمی چهارشنبه شب در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته هر مسابقه برد و باخت دارد و ما هم مشمول این شرایط هستیم اما امشب از نوع باختش نصیب ما شد، در صورتی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی تاکید کرد: نمی‌توانم بگویم شاگردانم ۳۹ دقیقه بد بودند، بلکه بسیار خوب بازی کردند.

وی در خصوص غیبت محمد جمشیدی و تاثیر آن در باخت مقابل صنعت مس کرمان عنوان کرد: جمشیدی اگر در این بازی ۲ دقیقه برای ما بازی می‌کرد، تیم ما مشکلی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: در بازی با صنعت مس کرمان از خیلی جوانان استفاده کردیم و فکر می‌کنم برای برخی از آنان شرایطی به وجود آمد که اگر بخواهند جا پای بزرگان بسکتبال بگذارند چه پارامترهایی را باید رعایت کنند.

حاتمی تاکید کرد: تیم ما اکنون تیم خوبی است و با آمدن دومین بازیکن خارجی شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.

وی بیان داشت: نباید از یاد ببریم که تیم صنعت مس کرمان نه تنها در این مسابقه بلکه از اول لیگ با ۲ بازیکن خارجی بازی کرد و این تیم در کنار تیم کاله روی کاغذ شاید مدعی نبودند، اما ا حضور ۲ بازیکن خارجی شرایط را تغییر دادند.

وی در خصوص متمرکز برگزار شدن رقابت‌های لیگ و فشردگی مسابقات گفت: با توجه به شرایط کرونا حداقل در رشته بسکتبال با توجه به تعداد بازیکنان و کمیتش که در بسیاری از شرایط در حباب برگزار می‌شود، چاره‌ای جز متمرکز بودن وجود ندارد و وقتی راهی جز این نیست، نباید در مورد آن بحث شود.

حاتمی اظهار امیدواری کرد: زمانی که کرونا کنار برود برای دور برگشت شانس بیشتری برای بازی در زمین خود داریم.

وی در خصوص بازی مقابل نماینده خوزستان که تاکنون به علت شرایط کرونا هیچ مسابقه‌ای انجام نداده، یادآور شد: چهار مسابقه قبلی‌ تیم ما بهترین پشتوانه برای بازی بعدی در مقابل تیم خوزستان است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته چهارم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در گروه الف عصر روز چهارشنبه با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ مقابل صنعت مس کرمان مغلوب شد.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به علت شرایط کرونا تا اطلاع ثانوی به صورت متمرکز با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی در تهران برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال گرگان بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان مهران حاتمی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال گرگان لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال گرگان بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان مهران حاتمی گلستان تیم بسکتبال شهرداری گرگان صنعت مس کرمان لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟

هشت بازی ابتدایی راند اول پلی آف به سود هشت تیمی تمام شد که میزبان بودند؛ این روند چه زمانی تمام می‌شود؟

طرفداری | بازی های دوم سری های راند اول پلی آف NBA  بامداد سه شنبه به وقت تهران برگزار می شوند. این مطلب محلی برای تبادل نظر کاربران است و پس از پایان هر سه بازی، آپدیت می شود.

کلیولند کاوالیرز - اورلاندو مجیک؛ ۱-۰ به سود کاوالیرز (۲:۳۰ به وقت تهران)

 

نیویورک نیکس - فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ ۱-۰ به سود نیکس (۳:۰۰ به وقت تهران)

 

دنور ناگتس - لس آنجلس لیکرز؛ ۱-۰ به سود ناگتس (۵:۳۰ به وقت تهران)

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم