Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@01:37:51 GMT

۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند متصل شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۰۷۷

۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند متصل شد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اتصال ۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور خبر داد و از مردم برای صبوری در این اختلال تشکر و قدردانی کرد.   جلیل سالاری ظهر امروز با ارائه گزارشی درباره وضع جایگاه‌های عرضه سوخت در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهوری در ستاد وزارت نفت تشکیل شد، گفت: تاکنون ۳۴۰ جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حدود یک هزار و ۸۰۰ جایگاه هم‌اکنون با استفاده از سیستم آفلاین نسبت به عرضه سوخت به قیمت آزاد به مردم اقدام می‌شود.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: در ساعات نخست وقوع این رخداد، با استفاده از تجربیات گذشته و با برنامه مدیریت بحرانی که پیش‌بینی می‌کردیم سناریو‌های مختلف را بررسی کردیم و خوشبختانه با استفاده از همه ظرفیت‌های مجموعه، توانستیم در مدت کوتاهی مسیر را شناسایی و سیستم را ایمن‌سازی کنیم.

سالاری ضمن قدردانی از صبوری مردم در اختلال به‌وجودآمده گفت: از مردم عزیز که در این زمینه صبوری کردند و از رسانه‌ها که اقدام‌های مؤثری انجام دادند و از همکاران خود بابت حضور سریع و فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین تأکید کرد: امروز ۲۵ گروه چهار نفره در شهر تهران مستقر شده و در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها هستند، همچنین ۳۰۰ گروه در کل کشور نیز در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی هستند.

معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم بتوانیم با ایمن‌سازی مناسبی که انجام می‌دهیم، در سال‌های آینده دچار چنین چالشی نشویم.

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سوخت سوخت قاچاق سوخت فسیلی سوخت هواپیما عرضه سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی که از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده است، «از حمایت‌های خالصانه مردمِ نجیبِ ایران زمین و دیدگاه‌های قاطعِ اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا» در اجرای این طرح قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در چهارمین اطلاعیه خود پیرامون طرح برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن عمومی که از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده است، «از حمایت‌های خالصانه مردمِ نجیبِ ایران زمین و دیدگاه‌های قاطعِ اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا» در اجرای این طرح قدردانی و تشکر کرد.

 در متن اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح برخورد با کشف حجاب که به طرح نور شناخته می‌شود، آمده است: «در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای طرحِ نور بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روز‌های آینده چند پرونده مهم از باند‌های تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌های روسای محترمِ جمهور و قوه قضاییه، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایرِ نهاد‌های مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است. همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینی روزانه در شهر‌ها نشان دهنده حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.»

پلیس همچنین با تاکید بر اینکه «پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت طرح نور به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت»، آمده است: «این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهاد‌های متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.»

در پایان اطلاعیه پلیس نیز آمده است: «قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های مسئول روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب‌تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.»

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد