Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار عوضعلی فقیری  معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست با اصحاب رسانه اظهارداشت: با توجه به اهمیت فضای سایبری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه امسال از سوی سازمان فضای مجازی بسیج در زاهدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد افزود: مانور یک حرکت هماهنگ تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی، تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج و ارائه توانمندی‌های تخصصی بسیج در حوزه فضای سایبری از اهداف برگزاری این رویداد مهم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیرو‌ها در یک عملیات واقعی، شناسایی استعداد‌های برتر بسیج در حوزه فضای مجازی با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌وکار‌هایی مجازی و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی از دیگر اهداف سومین رویداد تولید محتوای بسیج است.

وی ادامه داد: کشف استعدادها، سازماندهی گروه‌های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده‌های برتر از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

فقیری خاطر نشان کرد: پس از برگزاری مرحله استانی این رویداد مرحله نهایی آن در آذرماه امسال همزمان با هفته بسیج با حضور نفرات برتر مرحله استانی در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که شرکت در این رویداد سراسری برای عموم آزاد است افزود: علاقه‌مندان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره تولید بازی‌های ویژه تلفن همراه، اپلیکیشن‌های موبایلی و پویانمایی می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رویداد حضور دارند و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در مراسم اختتامیه تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند.

وی تصریح کرد؛ این رقابت فشرده تیم‌های برگزیده این سه بخش معرفی و محصولات آن‌ها با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، ضمن بهره‌مندی از مشاوره تخصصی حین رقابت، جهت توانمندسازی و سازماندهی یکپارچه در سطح استان، شناسنامه دار و حمایت خواهد شد.

فقیری خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته برگزاری این رویداد، تیم‌های تخصصی از سیستان و بلوچستان در رویداد نهایی حضور داشته‌اند که سال گذشته نیز در اختتامیه مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، تیم بازی سازی استان با ساخت بازی ۴۱ برگرفته از خاطرات رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله حائز رتبه برتر کشور شد.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه با مراجعه به سامانه event.bsjmajazi.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید محتوا برگزاری این رویداد سیستان و بلوچستان تولید محتوای فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد