Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@08:36:51 GMT

بازیکنان و مربیان تیم فولاد جریمه ی نقدی شدند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۱۷۲

بازیکنان و مربیان تیم فولاد جریمه ی نقدی شدند

به گزارش صدای ایران، حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل و اسماعیل گودرزی عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از شکست سه بر صفر فولاد در دیدار امشب مقابل آلومینیوم اراک، با حضور در رختکن ورزشگاه ضمن اعتراض نسبت به شیوه بازی تیم طی دو هفته اخیر، با بازیکنان و کادر فنی برخورد جدی به عمل آورده و کلیه اعضای تیم را به میزان ۱۰ درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه نقدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل باشگاه همچنین با بیان اینکه ظرف دو سه روز آینده جلسه اضطراری هیأت مدیره با کادر فنی تشکیل خواهد شد، به کادر فنی و بازیکنان اعلام کرد که همگی باید به خاطر نتایج ضعیف به دست آمده از مردم استان خوزستان، هواداران و کارکنان شرکت فولاد عذرخواهی کنند.



در این تذکر جدی همچنان عنوان شد که شرکت فولاد خوزستان و هیأت مدیره باشگاه طی این مدت حمایت همه جانبه را در راستای موفقیت تیم انجام داده است، لذا هیچ بهانه‌ای برای این نوع بازی‌ها قابل قبول نمی‌باشد.



فولاد خوزستان در هفته اول در خانه مقابل تیم پرسپولیس تهران با نتیجه سه بر یک و در هفته دوم در برابر آلومینیوم اراک با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فولاد خوزستان جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی

سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیر متعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقا سلامت و نشاط در جامعه در خصوص انتشار و صدور اعلامیه / اطلاعیه / بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد:

لیگ دسته سوم / لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… و. توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

لیگ برتر سرمربی / کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و… توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل می‌باشد.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضائی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • فردی که قانون حجاب را رعایت نکند، از سفر خارجی محروم می‌شود