Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس نداشتن آرامش ذهنی و عصبی بودن بیش از حد را دلیل شکست مقابل ساسولو عنوان کرد و گفت نباید چنین چیزی تکرار شود

یوونتوس در شبی که بدشانس بود و موقعیت های گلزنی قابل توجهی را از دست داد، در دقیقه 95 مقابل ساسولو تن به شکست داد. یوونتوس در پایان بازی مقابل ساسولو در حالی که حمله می کرد تا در ثانیه های پایانی گل پیروزی بخش را بزند، در یک ضدحمله غافلگیر شد و گل خورد تا همان یک امتیاز هم از کف شاگردان الگری بپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | به گزارش گل ایتالیا، ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در خصوص شکست 2-1 امشب تیمش مقابل ساسولو و رسیدن فاصله با صدر جدول سری آ به عدد 13، مصاحبه ای با DAZN انجام داد و ذهنیت غلط و تعلل در گل کردن موقعیت ها را دلیل شکست امشب تیمش عنوان کرد: 

باید منسجم تر و سازمان یافته تر ظاهر می شدیم، به خصوص در اواخر بازی. بازی هایی هستند که نمی توان آن ها را برد؛ اگر در یک بازی نمی توان پیروز شد، لااقل شکست هم نباید خورد. لیگ طولانی است اما امتیازی که امشب از دست دادیم، ممکن است برایمان گران تمام شود و همین تک امتیاز ها می توانند تعیین کننده باشند. در این لحظه دیگر هدف گذاری معنایی ندارد. باید در مدیریت بازی ها بهتر کار کنیم. نباید روی ضدحمله چنین گلی بخوریم. ما چندین فرصت گلزنی داشتیم اما اگر بی رحم نباشید و از آن ها بهره نبرید، مثل الان همه چیز سخت تر می شود.

الگری در خصوص ذهنیت غلط یوونتوس در بازی با ساسولو و عصبی بودن بازیکنانش گفت: 

فارغ از این مسئله، ما در پایان بازی بیش از اندازه عصبی بودیم و این اتفاق نباید رخ دهد. مشکل ما بدنی نبود بلکه از نظر ذهنی دچار مشکل شدیم. ما در بازی مقابل اینتر مثل امشب به دردسر نیفتادیم. در آن بازی آرام تر بودیم اما در این بازی از نظر ذهنی بسیار آشفته ظاهر شدیم و مثل مرغ سرکنده، آرام و قرار نداشتیم. ساسولو بازیکنانی با توانایی های فنی بالا دارد و در ضدحمله خوب هستند. مشکل از بازیکنان نیست، مشکل از ذهنیت آن هاست. یوونتوس هرگز گل هایی مثل گل دوم امروز نخورده و نباید چنین اتفاقی تکرار شود. ما دو بار در این فصل در خانه باخته ایم؛ باخت اول را می توان اتفاق تلقی کرد اما برای بار دوم نمی توان توجیه اتفاق را آورد. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل ساسولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این بازی که در سالن ۳هزار نفری هندبال شهید الداغی سبزوار برگزار شد پیکان سبزوار توانست در یک بازی برتر ۳۲ بر ۲۸ هوانیروز اصفهان را با شکست بدرقه کند.

یگانه مدیر فنی تیم پیکان سبزوار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم تا با کمترین مصدوم و با قدرت بیشتر به مصاف رقبا در هفته‌های آینده برویم.

ربیعی سرمربی تیم هوانیروز اصفهان نیز علت شکست تیمش را مصدومیت ۳ بازیکن این تیم عنوان کرد و گفت: برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم و به بازی‌های آینده امیدواریم.

تیم هندبال یکان سبزوار با کسب این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!