Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، از وجود دریا در شمال و جنوب کشور به عنوان موهبتی الهی و ظرفیتی بزرگ برای توسعه کشور یاد کرد و گفت: با وجود این ظرفیت گرانبها نباید با کمبود منابع آب در کشور مواجه باشیم و لازم است با برنامه ریزی دقیق از این منابع آب در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: انتقال آب به فلات مرکزی به کاری بزرگ و ماندگار برای کشور تبدیل خواهد شد و زمینه رشد و توسعه را فراهم خواهد کرد.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی نیز حضور داشتند، رزم حسینی مشاور معاون اول رییس جمهور در امور پروژه های انتقال آب از دریا، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای خطوط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ارائه کرد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای سرعت بخشیدن به روند انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: مخبر فلات مرکزی انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان اکنون در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرشاد فتوت؛ معاون امور ارتباطات صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی اظهار کرد: 9670 شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال هستند که بیشترین فعالیت آنها در بخش سخت‌افزارهای برق و  الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین‌آلات است.

وی افزود: 304 هزار نفر اشتغال مستقیم در شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است و فروش کل آنها تا پایان سال 1401، 517 هزار میلیارد تومان بود.

فتوت ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی، 79 خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان تحت عناوینی همچون توانمندسازی، تسهیلات، ضمانت و... ارائه می‌کند.

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: سرمایه صندوق با حمایت دولت از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان از 3109 به 5500 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان گفت: اردوهای پیشرفت را در صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز کردیم، دانش‌آموزان اکنون در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند و خانواده‌ها از اکنون در حال بستن چمدان برای رفتن آنها از کشور هستند، اما تجربه نشان داده است وقتی از اتفاقات خوب همچون توسعه کشور آگاه می‌شوند تمایل آنها برای ماندن در کشور افزایش می‌یابد چون می‌دانند بعد از دانشگاه امکان رشد و شکوفایی برای آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • دانش‌آموزان در لبه پرتگاه مهاجرت قرار دارند
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • (ویدئو) تبدیل صحرای برهوت به دریا در عمان