Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عربعامری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان ابراز داشت: تعدادی نازل در ۹ جایگاه سوخت استان سمنان، به منظور تامین نیاز متقاضیان، بنزین را با نرخ دولتی عرضه می‌کنند و اکنون برای تمام نازل‌ها در جایگاه‌ها این امکان وجود ندارد.

وی ادامه داد: هفت جایگاه عرضه سوخت در شهرستان‌های شاهرود و میامی، یک جایگاه در سمنان و یک جایگاه در گرمسار بنزین به نرخ دولتی توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جایگاه عرضه سوخت افق، انقلاب، شاهوار و عبدالباقی نعیمی در شاهرود، یک جایگاه در فرومد، یک جایگاه در بیارجمند، جایگاه پیوندی در سمنان و جایگاه خلیج فارس در گرمسار هم‌اکنون بنزین لیتری ۱۵ هزار ریال (نرخ دولتی) عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۴۳ جایگاه عرضه گاز سی ان جی در استان سمنان وجود دارد که تمام جایگاه‌ها برای ارائه خدمات به متقاضیان فعال است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۲ تا چهار نازل در جایگاه‌های استان سمنان به منظور عرضه سوخت با نرخ آزاد فعال است، گفت: تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان بتوان در تمام جایگاه‌های سوخت‌گیری استان بنزین به نرخ دولتی توزیع شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان اظهار داشت: سهمیه بنزین مالکان خودرو محفوظ است و رانندگان نگران نباشند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان در ۲۴ ساعت آینده ۲ جایگاه عرضه بنزین در هریک از شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان و یک جایگاه در گرمسار امکان عرضه بنزین با نرخ دولتی داشته باشند.

عربعامری خاطرنشان کرد: قطعی سرور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان عامل اختلال در عرضه بنزین است.

وی تصریح کرد: برای تامین بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌های سمنان مشکلی نیست و فرآورده سوختی شامل بنزین و گازوئیل به میزان کافی در انبار‌های نفت و جایگاه‌ها وجود دارد.

وی اظهار داشت: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت بی‌اساس است و نقص فنی سامانه عرضه سوخت عامل این اختلال شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: رانندگان به منظور جلوگیری از شلوغی و ازدحام در جایگاه‌ها در صورت نیازنداشتن به سوخت از مراجعه به جایگاه‌ها تا عادی شدن شرایط پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت فرآورده نفتی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان یک جایگاه جایگاه ها جایگاه عرضه نرخ دولتی عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها

سید کاظم عزیزی با اشاره به ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث، اظهار کرد: در اجرای تکلیف محوله به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مطابق این ماده قانونی، صدور کارت سوخت و تخصیص سهمیه سوخت برای وسایل نقلیه فاقد بیمه ممنوع است و در این راستا پس از اجرای موفق این طرح در بخش ناوگان گازوئیل سوز، گام اول اجرای طرح در بخش ناوگان بنزین سوز با تاکسی‌ها آغاز شد که ۲۸ هزار تاکسی درون و برون شهری فاقد بیمه شناسایی و پس از اطلاع رسانی صورت گرفته به این گروه از ناوگان، دارندگان بیش از ۵۰۰۰ تاکسی تاکنون اقدام به دریافت بیمه نامه کردند و مابقی تاکسی‌ها پس از اعمال این ماده قانونی، مشمول عدم برخورداری از سهمیه سوخت شدند.

وی با تاکید بر الزامی بودن دریافت بیمه نامه شخص ثالث برای همه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها مطابق قانون بیمه اجباری و شرط دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث جهت برخورداری از کارت سوخت و نیز سهمیه سوخت مطابق ماده ۴۸ این قانون، افزود: مقرر شده است تا گام دوم طرح در بخش ناوگان بنزین سوز برای وانت بار‌ها اجرایی شود که با توجه به احصاء صورت گرفته، بیش از ۱۰ درصد این خودرو‌ها فاقد بیمه هستند که در صورت عدم اخذ بیمه نامه طی روز‌های آتی، مورد اعمال ماده قانونی مذکور قرار خواهند گرفت.

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با بیان اینکه اجرای این طرح علاوه بر تاثیر بسزا در افزایش ضریب نفوذ بیمه شخص ثالث و درنتیجه ارتقاء سطح ایمنی، انضباط و امنیت در حوزه حمل و نقل کشور، آثار و نتایجی در حوزه مدیریت بهینه مصرف سوخت نیز داشته است، اظهار کرد: بخشی از ناوگان فاقد بیمه اساسا در چرخه حمل و نقل کشور فعال نبودند، اما از سهمیه سوخت مشابه خودرو‌های فعال برخوردار می‌شدند که با اجرای این طرح، وجه تمایز بین ناوگان فعال و غیرفعال در بهره مندی از سهمیه سوخت حاصل شده است.

عزیزی با بیان اینکه این طرح در ادامه برای سایر وسایل نقلیه کشور اجرایی خواهد شد، به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که علاوه بر دریافت و تمدید به موقع بیمه نامه شخص ثالث، نسبت به صحیح بودن اقلام اطلاعاتی مندرج در بیمه نامه ازجمله VIN، شماره شاسی و شماره موتور اطمینان حاصل کنند تا وسیله نقلیه از حیث دارا بودن بیمه نامه به درستی مورد شناسایی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

tags # بنزین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان