Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:55:10 GMT

دولت نیاز به یک نوسازی مدیریتی دارد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۱۹۱

دولت نیاز به یک نوسازی مدیریتی دارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در شهرک سعدی شیراز برگزار شد، گفت: مدیران فسادستیز، مردمی، پاکدست، ارزشی و خدمت گذار باید زمام امور را در دست گیرند.

او با بیان اینکه باید به دولت فرصت دهیم که مدیران شایسته را به کار گیرد، افزود: در بخش قانون گذاری مجلس یازدهم تمام توان خود را بر حل مشکلات مردم و موضوعات مهم و محوری گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته در مقطعی در سال نخست شروع به کار این مجلس، با دولتی کم توان مواجه بودیم؛ دولتی که توانایی اجرای مصوبات مجلس را نداشت.

عزیزی ادامه داد: قانون جهش مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، تسهیل کسب و کار، قانون لغو تحریم‌هاو... در مجلس یازدهم تصویب شده و با اجرای آن می‌توان امیدوار بود که بخش بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل شود.

او به برخی اقدامات در فارس نیز اشاره کرد و گفت: در فارس چند پروژه بزرگ همچون انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس کلید خورده؛ پروژه‌ای که نزدیک به ۴۰هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

عزیزی اضافه کرد: در این پروژه بزرگ تخصیص آب به فارس۲۹۰میلیون لیتر بود که با رایزنی‌های انجام شده، این میزان را به ۴۰۰میلیون لیتر رساندیم یعنی تقریبا ۳برابر نیاز سالانه شهرستان شیراز که یک کار زیربنایی و مهم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نیاز سالانه شهرستان شیراز به آب حدود ۱۵۰میلیون متر مکعب است، گفت: در حوزه ریل و راه با رایزنی‌های انجام شده قطعه یک و دو راه‌آهن شیراز بوشهر به مناقصه رفته و راه آهن شیراز گل‌گهر نیز از ماده ۴۸خارج شد و دوباره به جریان افتاد ضمن اینکه آزادراه شیراز اصفهان تا شش ماهه نخست ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مردم شیراز مجلس شورای اسلامی نوسازی مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: بابد امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احمد وحیدی_ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید بر مقاومت ملت ایران، گفت: غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند افزود: برخی کم‌کاری داخلی مزید بر علت شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم بود بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.

وحیدی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاوردهایی است که می‌تواند ما را پیروز کند افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان صورت بگیرد افزود: دولت پیگیر تکمیل سدهای نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.

وزیر کشور با اشاره: به پیشرفت ۵۱ درصدی پیشرفت پروژه راه‌آهن خرم‌آباد اندیمشک گفت: تکمیل این پروژه از دغدغه و مطالبات مردم بوده در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: باید امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و تلاش کنیم که پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق لرستان گفت: زیویار فردی پیگیر، مسلط به پروژه‌ها، پرکار، است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.

وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کارها را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبودها باشیم.

کد خبر 747331

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود