Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@06:46:32 GMT

تذکر وزیر پیشین ارتباطات در مورد کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۵۲۲۴

صراط:

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: اواخر سال ۹۷ در راستای ادغام کارت‌های خدماتی در دولت الکترونیکی، پروژه حذف کارت سوخت و ادغام آن در کارت بانکی با همکاری وزارت نفت، بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت ارتباطات کلید خورد و به اتمام رسید.

به گزارش جماران؛  هم اکنون همه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری این کار آماده است و دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی مستقر در تمامی پمپ بنزینها، در مدت زمان کوتاهی، قابلیت ایفای نقش جایگزین را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن عرض خدا قوت به مدیران وزارت نفت، این مطلب را نوشتم تا اگر در میانه‌ی تغییرات مدیریتی این موضوع مغفول مانده، یادآوری شود. شاید به کارشان بخورد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی وزارت نفت پروژه حذف کارت سوخت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان

 سیدحسینی گفت:  خوشبختانه با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت:خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی ادامه داد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان داشت:نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمان تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان