Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم از دولت در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری بررسی شد.

در این جلسه که عصر امروز در ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در تهران برگزار شد، اعضای این کمیسیون بر اقدام دولت برای حفظ سرمایه‌های مردم، ساماندهی بازار سرمایه و به ویژه اصلاح نظام بانکی تأکید کردند.

جذب سرمایه‌گذاران و حذف بوروکراسی اداری، تجمیع صندوق‌های قرض‌الحسنه در چارچوب حمایت از تولید و اشتغالزایی از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان همچنین بر هدایت نقدینگی و جلوگیری از هدر رفتن ارز، لزوم ایجاد توازن بودجه با درآمد کشور و تعدیل هزینه‌های جاری تأکید کردند.

موضوعات مطرح در این نشست و دیدگاه‌ها و مطالبات خبرگان ملت به تیم اقتصادی دولت ارائه می‌شود.

گفتنی است کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری متشکل از ۱۶ عضو است و آیت‌الله محسن اراکی ریاست این کمیسیون را بر عهده دارد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی خبرگان کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند /با سلبریتی‌ها و هنجارشکن های متعمد برخورد تند می شود
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند