Web Analytics Made Easy - Statcounter

برآورد بالغ بر ۲۶۵۰ گزاره خبری در یک سالگی راه‌اندازی صفحه مجازی «آموزشگاه نیکی‌ها»، موکد عملکرد شفاف سازمان زندان‌ها در پیش روی مخاطبان است.

خبرگزاری میزان - سازمان زندان‌ها در دوره جدید مدیریتی همزمان با رویکرد تحول قضایی، درتلاش برای پیاده‌سازی مدیریت نوین در زندان‌ها برمبنای گفتمان «آموزشگاه نیکی‌ها» برآمد که نقطه ثقل آن، تمرکز جدی بر برنامه‌های «اصلاحی و تربیتی مددجویان»، «حمایت از خانواده زندانیان» و اجرای برنامه‌های «فرهنگی عمیق» شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر هرچند رسانه‌های معاند با حاشیه‌سازی همیشگی سعی در سیاه‌نمایی و دروغ‌پراکنی داشته‌اند، اما گزارش‌های روزانه فعالیت‌ها و بیان صادقانه خدمات زندانبانی، چهره‌ای واقعی از عملکرد روبه‌رشد زندان‌های کشورمان را به تصویر کشید.

برآورد بالغ بر ۲۶۵۰ گزاره خبری در قالب خبر، عکس‌نوشت و فیلم در یک سالگی راه‌اندازی صفحه مجازی «آموزشگاه نیکی‌ها»، موکد عملکرد شفاف این سازمان در پیش روی مخاطبان است.

بیشتر بخوانید: سرپرست دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها منصوب شد کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان زندان ها آموزشگاه نیکی ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها آموزشگاه نیکی ها آموزشگاه نیکی ها سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی، گفت: سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد. - اخبار استانها -

مرتضی بهزادفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به نامگذاری سال 1403 به نام جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار داشت: براساس ابلاغ سیاست‌های کلی در هر دو مورد بر موضوعات کلیدی نظیر پیشرفت اقتصادی توام با عدالت و مردمی‌سازی اقتصاد به عنوان هسته‌های اصلی و نقش مردمی به صورت ویژه تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه پنجم و ششم توسعه توجه به سهم تعاونی‌ها به عنوان الگوی اصلی مردمی‌سازی اقتصاد تاکید زیادی شده، اما توفیقی در این موضوع حاصل نشده است، افزود: با سیاست‌های کلان و برنامه‌ریزی‌هایی که اکنون در زمینه مردمی‌سازی انجام شده و تاکیدات مقامات عالی رتبه کشور بر تدوین سند اجرایی یک ساله زمینه تحقق این مهم در استان و کشور فراهم شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به ابلاغ بخش‌نامه در قالب تدوین سند از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان‌ها در جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم ، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری‌سازی فناورهای راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان و توجه به نقش‌آفرینی پارک علم و فناوری و ظرفیت نخبگان و صنایع خلاق و غیره تاکید شده است. 

وی ادامه داد: در این سند بر احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل، توسعه تعاونی‌ها، مشارکت صندوق‌ها، بانک‌های خصوصی، بیمه‌ها و ابزار و شیوه‌های نوین تامین مالی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام که نقش پیشران اقتصادی در استان دارند نیز توجه ویژه شده است.

بهزادفر اضافه کرد: برنامه رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال و همسو با سیاست‌های کلی برنامه هفتم پیشرفت و سند آمایش در برنامه اولیه پیشنهادی و عملیاتی این سازمان در قالب 8 بسته، محور اساسی جهش تولید در استان تهیه شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی، تصریح کرد: رویکرد سازمان برنامه و بودجه، برنامه‌ریزی برای انجام اقداماتی است که قابلیت اجرایی یک ساله داشته باشد تا نتیجه این اقدامات زودتر به منصه ظهور برسد.

بهزادفر با بیان اینکه توجه به توانمند سازی جوامع محلی در روستاهای استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است، افزود: 30 درصد اقتصاد مردم استان وابسته به روستا است و فعالیت بخش کشاورزی برای استان یک محور مهم رونق اقتصادی و زمینه مشارکت مردم با رویکرد تحقق شعار سال است.

وی تصریح کرد:در همین راستا توسعه اشتغال و اجرای طرح توان‌افزایی جوامع محلی مورد توجه جدی قرار گرفته و تاکنون سند توسعه اشتغال برای 500 روستای استان اجرا شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال