Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین فرزام در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط اردوی تیم ملی قایقرانی ایران جهت اعزام به مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش مردان ۱۴ قایقران در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرینات با روند سریع‌تری در حال انجام است. متاسفانه با زمان کمی که در اختیار داریم و با توجه به اینکه باید تا فردا (جمعه) ارنج‌های مدنظر خود را به فدراسیون بدهیم، فرصت کافی برای انجام کامل برنامه‌ها را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ظهر روز جمعه مشخص خواهد شد که با چه ترکیبی در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و احتمالاً باید تا شنبه یا یکشنبه اسامی نفرات به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام شود.

سرمربی تیم ملی روئینگ درمورد ترخیص قایق‌هایی که در گمرک مانده بود، تصریح کرد: ترخیص قایق‌ها خبر خوبی است و باتوجه به اینکه حدود یکماه تا آغاز قهرمانی آسیا زمان داریم، فکر می‌کنم اگر قایق‌ها برسد می‌توانیم با قایق‌های جدید تمرین کنیم و در مسابقات حاضر شویم.

فرزام در پایان درخصوص اظهارات همراه با انتقادش درمورد وضعیت آماده‌سازی تیم ملی روئینگ گفت: از یک سو تمرینات و اردو‌ها را خیلی دیر شروع کردیم و از سوی دیگر فدراسیون انتظار کسب مدال و اعزام تیمی کیفی را دارد. همین باعث شده کمی دست و بالمان بسته باشد تا نتوانیم تدارک خوبی برای تیم ملی در فاصله یک ماهه تا آغاز مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا داشته باشیم. از همین رو شاید نتوانیم تیمی را با آن سطح کیفی مد نظر به رقابت‌ها اعزام کنیم. بیشتر بخوانید: اعلام زمان آغاز اردوهای تیم روئینگ برای حضور در قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قهرمانی آسیا تیم ملی قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید

هادی ساروی ملی‌پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

به گزارش مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید

دیگر خبرها

  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید