Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان تیم ملی امید به کرونا مبتلا نیستند.

صبح امروز از کاروان تیم امید ایران در هتل محل اقامتشان تست گرفته شد که در نهایت پاسخ همه تست ها منفی بود.

به گزارش طرفداری؛ سه بازیکن جدیدی که دیروز به اردوی تیم ملی زیر23 اضافه شده بودند (یونس اکبرپور، محمد خدابنده لو و امیرعلی صادقی) با منفی شدن تستهایشان از قرنطینه درآمدند و توانستند کنار تیم تمرین کنند و با تیم شام صرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از بازی با تاجیکستان، یک تست پی سی آر دیگر از کاروان تیم امید ایران، گرفته می شود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان ولایت شاهرود ضمن بیان اینکه با درایت امام راحل و نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش امنیت ایران تا به امروز برقرار شده است، ابراز داشت: در دستان پر توان ارتش که امروز در سایت آرامش و آسایش زندگی می‌کنیم.

وی ضمن بیان اینکه ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است، افزود: ارتش همواره در عرصه‌های مختلف طی این چهار دهه خوش درخشیده است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه ارتش و مردم در کنار هم برای حفظ کیان این آب و خاک تلاش می‌کنند، ابراز داشت: شهادت دلاور مردان ارتش و ایثار و جانبازی آنها سندی بر قرار گرفتن ارتش کنار مردم برای ایجاد امنیت است.

امینی در ادامه اضافه کرد: پاسخ به تجاوز رژیم منحوس اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران اقدام شایسته ای بود که مایه امید و افتخار برای کشور شد.

کد خبر 6080909

دیگر خبرها

  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید