Web Analytics Made Easy - Statcounter

حملات سایبری به نهاد‌های آمریکایی و رژیم صهیونیستی طی یک سال اخیر افزایش چشمگیری را تجربه کرده است.

خبرگزاری - بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی به تازگی هدف حمله سایبری قرار گرفته و آنها را مجبور به بازگشت به دوران پیش از دیجیتال و استفاده از قلم و کاغذ کرد.

حمله‌ای که اداره داخلی سایبری رژیم صهیونیستی از آن به عنوان حمله یک باج افزار یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «جویش اینسایدر»، همزمان با این حمله، کاخ سفید کنفرانسی مجازی را با موضوع مقابله با باج افزار برگزار کرد و از جمله رژیم صهیونیستی و امارات در این نشست مجازی شرکت کردند.

شاید یکی از دلایل اصلی برگزاری این نشست، حمله سایبری ماه می‌ به «کولونیال پایپ لاین»، بزرگ‌ترین خط لوله انتقال سوخت آمریکاست؛ حمله‌ای که در پی آن به مدت ۵ روز روند انتقال سوخت در آمریکا با مشکل مواجه شد.

طی حدود ۲ سال اخیر و با توجه به همه گیری ویروس کرونا و وابستگی بیشتر به اینترنت در جهان، خطر حملات سایبری نیز افزایش یافته است.

یک کارشناس امور سایبری در اراضی اشغالی، می‌گوید «آسیب پذیری ما در برابر حملات سایبری افزایش یافته است.».

اما با وجود افزایش حملات سایبری بسیاری از نهاد‌های آمریکایی همچنان بدون تدابیر و یا راهبر‌های دفاعی به کار خود ادامه می‌دهند.

تحقیق ۲۰۲۱ «آینده فضای سایبری» نشان می‌دهد که ۹۸ درصد از مدیران اجرایی شرکت‌های آمریکایی می‌گویند که دستکم یک بار در طول سال گذشته با رویداد مرتبط با امنیت سایبری مواجه شده‎اند و ۱۴ درصد از این مدیران اجرایی می‌گویند که شرکت‌های آن‌ها طرخی برای دفاع در برابر این حملات ندارند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات حساس صدها سرباز و افسر رژیم صهیونیستی هک شد حفره سایبری آمریکا چگونه آشکار شد؟

این تحقیق نشان می‌دهد که ۸۶ درصد از مدیران اجرایی شرکت‌های آمریکایی بر این عقیده هستند که افزایش حملات سایبری با همه گیری ویروس کرونا در ارتباط است.

در همین حال گزارش یک نهاد امنیت سایبری سوئیسی نشان می‌دهد که ۳۶ درصد از شرکت‌های اراضی اشغالی به طور هفتگی تلاش‌هایی برای حمله سایبری به وب سایت‌های خود را گزارش داده اند.

بر این اساس یک سوم از شرکت‌های رژیم صهیونیستی دستکم یک بار در هفته تلاش برای حمله سایبری به خود را گزارش کردند.

«واشنگتن پست»، نیز می‎گوید «به دلیل رگبار بی امان حملات سایبری که هر چیزی را در آمریکا هدف قرار می‎دهد، درخواست برای افزایش پرسنل بخش امنیت سایبری بسیار سریعتر از تامین نیروی مورد نیاز در این بخش، در حال رشد است.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا رژیم صهیونیستی حمله سایبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمله سایبری آمریکا رژیم صهیونیستی حمله سایبری رژیم صهیونیستی حملات سایبری حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

به گزارش خبرآنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد