Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از 24ae؛ رابین بانسون ناد، ۳۱ ساله، پس از خوردن یک وعده مربا با قند بالا، سطح قند خونش افزایش یافت و پزشکان بیمارستان را نگران کرد. اسکن‌ها نشان داد که رابین در سلامت کامل است، اما به طور قطعی نیز مشخص شد که جنین او توسط بند ناف خود خفه شده و ضربان قلبش در حال کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابین که در سی و دومین هفته بارداری خود به سر می‎برد، گفت: "من مدام در مورد مرگ او کابوس می‌بینم و اگر قند خون بالای من نبود، تحت نظر قرار نمی‌گرفتم و ضربان قلب او دوباره عادی نمی‌شد. " پزشکان در نظر داشتند رابین را به خانه بفرستند، اما پس از افزایش قند خون او، تصمیم گرفتند او را نگه دارند.

به دنبال همین اتفاق رابین مجبور شد نوزاد خود را زودتر از موعد از طریق سزارین به دنیا آورد. او گفت: این خنده‌دار است که به گذشته نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که یک ساندویچ بی خطر مربا روی نان تست، کاتالیزور زایمان زودرس پسرم بوده است.

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب یک پدر چینی برای نجات جان پسرش!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنین و بارداری نجات از مرگ اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشت نیشابور گفت: هر گونه خرید، فروش و پخش غیر مجاز داروهای رایج در سقط جنین، خارج از سامانه ی ردیابی و رهگیری فرآورده‌های دارویی وزارت بهداشت و یا نگهداری و حمل آن‌ بدون نسخه پزشک جرم محسوب می شود و مستلزم مجازات قانونی است.

دکتر مریم مردانی افزود: در صورتی که فعالیت های غیر مجاز در اماکن و مراکز سقط جنین برابر گزارش قضایی یا بازرسان وزارت بهداشت احراز شود، در چهار چوب مفادماده 114، از ادامه فعالیت این مراکز یاد شده جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: در مواردی که شریک جرم، از صاحبان حرف و مشاغل پزشکی بوده و وسایل سقط جنین را فراهم کرده باشد، علاوه بر در خواست مجازات قانونی، مطابق تبصره 4 ماده 56قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ابطال پروانه‌ ی فعالیت از دادگاه رسیدگی کننده در خواست می شود.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • فواید خوردن کره برای بدن
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور