Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شهسوارپور روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سایر جایگاه های سوخت نیز تا ۲۴ ساعت آینده وارد مدار خواهند شد و این جایگاه ها اینک بنزین سه هزارتومانی را به شهروندان ارائه می دهند.

وی بیان کرد: زمانی که مشکل سراسری اختلال در عرضه جایگاه های سوخت حل شود، ارائه خدمات با کارت های سوخت و قیمت یارانه ای از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسوارپور با بیان اینکه روند ازسرگیری فعالیت جایگاه های سوخت بدون مشکل در حال انجام است گفت: شهروندان مطلع هستند که اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت سراسری است و نیروهای فنی شرکت نفت مشغول رفع اختلال هستند.

وی با اشاره به اینکه بنزین در شهرستان به میزان نیاز موجود است و جای نگرانی وجود ندارد افزود: توصیه می شود مردم ضمن حفظ آرامش خود مثل روزهای گذشته کمک کنند تا مشکل اختلال در عرضه سوخت نیز به طور کامل حل شود.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها بم طرح تخصیص سهمیه سوخت جایگاه توزیع سوخت پمپ بنزین پروندهٔ خبری حمله سایبری به سامانه‌های سوخت گیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بم طرح تخصیص سهمیه سوخت جایگاه توزیع سوخت بم طرح تخصیص سهمیه سوخت جایگاه توزیع سوخت پمپ بنزین جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت:آمار تصادفات درمحورهای ارتباطی این شهرستان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخشهای تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب ۶۳ و ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حسن عباسی، با بیان اینکه روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم باید تداوم یابد، افزود: در نوروز امسال تجربه خوبی در این خصوص داشتیم که امیدواریم این روند در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

عباسی، با تأکید بر لزوم توجه ویژه به کاهش تصادفات در این شهرستان گفت: علت اصلی بیش از ۷۰ درصد تصادف‌ها خطای انسانی است.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: ساماندهی تاکسی های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی، ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی شهرستان مهاباد افزود: عملیات نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند در تقاطع های شهری در کنار اجرای طرحهای ترافیکی و پروژه های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تأثیر مثبت گذاشته است.

وی، از شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک خواست در صورتیکه پیشنهادی کاربردی و قابل اجرا در راستای کاهش بار ترافیکی شهر دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، همچنین با تأکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر اضافه کرد: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت استان کردستان
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان