Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد هادی ایمانیه در جمع بندی نهایی سفر خود به شهرستان ممسنی، گفت: پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری‌های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رئیس جمهور و وزیر نیرو گرفته‌ایم، به زودی شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن این سد پس از ۲۸ سال باشیم.

جاده نورآباد به بوان از دیگر پروژه‌هایی بود که استاندار فارس در این سفر از آن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص گفت: امیدواریم مشکل تونل این مسیر تا آخر سال رفع و قطعه‌ای از این راه آماده بهره برداری باشد.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه این مسیر جاده‌ای پر خطر با تصادفات منجر به مرگ است، بر لزوم تسریع احداث پروژه مذکور تاکید کرد.

با دستور استاندار فارس گازرسانی و آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان ممسنی نیز اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز تأسف از اینکه دو پروژه ورزشگاهی در شهرستان ممسنی نیمه کاره مانده و رو به تخریب است و از دستور خود برای تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها خبر داد.

وی پس از بازدید خود از ساختمان شهرداری نورآباد عنوان کرد: تصمیمات لازم برای این پروژه اتخاذ شد.

استاندار فارس که در این سفر به زیارت قبور شهدای گمنام در تپه نور الشهدا نورآباد رفته بود از تخصیص اعتبار برای احداث یک مجتمع فرهنگی در این مکان خبر داد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) تا پایان سال تکمیل شود و در اختیار مردم شریف قرار گیرد.

بخش ام آر آی در این شهرستان نیز از دیگر نیازهای اصلی بود که دکتر ایمانیه بر لزوم راه اندازی هر چه سریع‌تر آن تاکید کرد. وی همچنین افزود: ۱۲ پروژه مدرسه سازی در ممسنی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: یکی از خواسته‌های مردم تکمیل جاده دالین به نورآباد است که در سفر هیئت دولت دستورات لازم در این خصوص گرفته و پس از آن نیز پیگیری‌ها از طریق وزارت راه انجام شده که بر این اساس مقرر شد قطعات یک و سه این مسیر نیز ساخته شود و به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر ایمانیه در این سفر همچنین به دعوت خانم لیلا کشاورز، از دانشجویان دانشکده پزشکی که قهرمان بین المللی تکواندو است، از روستای دیده‌بان در بخش دشمن زیاری بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید نیز با اشاره به اینکه منطقه دشمن‌زیاری عنوان بزرگترین تاکستان دیم کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: رفع مشکلات این تاکستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد صنایع تبدیلی با هدف ایجاد اشتغال و تقویت گردشگری، در دستور کار قرار می‌گیرد

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای دیده‌بان از دیگر مواردی بود که استاندار فارس دستور بررسی و رفع آن را صادر کرد.

کد خبر 5337682

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس محمد هادی ایمانیه سدسازی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا هفته وحدت کرمانشاه پمپ بنزین واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی عکس استانها استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب مهاباد و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴۱ روستایی گلینان از محل پروژه‎های محرومیت زدایی مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و وصول نتیجه شوند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی