Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: شهرداری ها موظف به جمع آوری شهربازی های مغایر با استاندارد های لازم هستند.

احمد حسین زادگان در نخستین جلسه شورای استاندارد استان مازندران که حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز حضور داشت، با عنوان اینکه نظارت استاندارد در همه زمینه ها یک ضرورت و اولویت است، افزود: ارتقای استاندارد خصوصا استانداردسازی شهربازی‌های سرپوشیده و روباز، آسانسورها، مصالح ساختمانی و ساختمان‌ها و نظایر آن در دستور کار این شورا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با بیان این که باید فرآیند این کار در قالب یک سامانه مشخص جهت نحوه فعالیت شرکت های بازرسی و صدور پروانه توسط سازمان استاندارد به صورت دقیق اجرایی شود، خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد به تناسب جمعیت و میزان ساخت و سازها باید ایمن سازی آسانسورها  را توسط شرکت های ذی ربط عملیاتی کند.

وی تصریح کرد: شهرداری ها موظف به جمع آوری آن دسته از شهربازی هایی که مغایر با استاندارد ملی حسب گزارش اداره کل استاندارد است هستند و هیچ مجموعه ای در استان بدون تاییدیه و مجوز از اداره کل استاندارد حق فعالیت ندارد.

حسین زادگان اظهارکرد: شهرداری ها و دهیاری های استان حداکثر یک ماه پس از برگزاری دوره آموزشی نسبت به درخواست در سامانه مربوطه و عقد قرارداد با شرکت های بازرسی اقدام نمایند.  

وی گفت: شرکت های بازرسی نباید انحصاری باشند و پراکندگی شرکت ها باید مورد تاکید و در اولویت قرار گیرد و همچنین دستگاه های دولتی براساس اعتباراتی که دارند آسانسورهای خود را باید بروزسانی کنند و نهادهای نظارتی هم در صورت قصور با این دستگاه های اجرایی خاطی برخورد کرده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتباری مشخص برای این بخش درنظر گیرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرداری ها استاندارد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • ۲۴۷ فقره استاندارد ملی در سال ۱۴۰۲ تدوین، تجدید نظر و بازنگری شد