Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از درخشش کوین یامگا مهاجم فرانسوی و جدید آبی پوشان در نخستین آزمون خود با پیراهن این تیم و زدن ۲ گل در اولین بازی، رودی ژستند دیگر مهاجم خارجی مد نظر آبی پوشان هم وارد تهران شد تا پس از حضور در تست‌های پزشکی و طی مراحل قانونی، قراردادش را با این تیم منعقد نماید.

اگر همه چیز طبق روال پیش برود، این بازیکن می‌تواند از هفته چهارم برای آبی پوشان بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مهاجم خارجی آبی پوشان که خیلی زود نشان داد انتخابی خوب برای این تیم بود و مجیدی می‌تواند برای رسیدن به نتایج مطلوب روی او حساب کند.

در صورتی که دومین خرید خارجی آبی پوشان هم مهاجمی توانمند و نزدیک به یامگا یا حتی بهتر از آن باشد، بدیهی است که فضا برای ۳ مهاجم ایرانی استقلال در این فصل تنگ شده و بازیکنانی مثل ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد و آرمان رمضانی به دشواری امکان حضور در ترکیب اصلی تیم شان را پیدا می‌کنند.

کد خبر 5337195

منبع: مهر

کلیدواژه: رودی ژستد كوين يامگا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ کشتی مهدی طارمی لیگ برتر والیبال کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر بسکتبال فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!