Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: با توجه به گزارش های مردمی مبنی بر مشاهده پشم دام در حاشیه سد مهاباد، نیروهای یگان حفاظت این اداره با همکاری یک نفر فعال محیط زیست در محل حاضر و پشم های آلوده را جمع آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنور افزود: جهت جلوگیری از آلوده شدن آب سد، پشم ها جمع آوری و به محل سایت پسماند انتقال شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: عدم اطلاع و آگاهی بعضی از همشهریان به موضوع بهداشت موجب می شود میکروب های خطرناک در پشم دام از طریق بارندگی به آب های زیر زمینی نفوذ کرده و موجب آلودگی آب شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد تصریح کرد: در بسیاری موارد همشهریان از آب سد مهاباد برای شست و شوی پشم دام استفاده می کنند که این عمل باعث ایجاد آلودگی آب می شود و سر صورت مشاهده با آنها طبق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست سد مهاباد پشم گوسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است