Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:22:55 GMT

تهدید به بمب گذاری کنگره آمریکا را خالی کرد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۶۷۲۰

تهدید به بمب گذاری کنگره آمریکا را خالی کرد

در پی تهدید به بمب‌گذاری در ساختمان کنگره و وزارت بهداشت آمریکا، این ساختمان‌ها و خیابان‌های اطراف آنها بسته شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از  یورونیوز، ساختمان کنگره آمریکا از ژانویه که هزاران نفر از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به جلسه مشترک کنگره حمله کردند، هدف تعداد فزاینده‌ای از تهدیدها قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال تهدید به بمب گذاری در نزدیکی کنگره آمریکا حضور نیروهای امنیتی در داخل ساختمان کنگره افزایش یافت. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

تهدید به بمب گذاری در نزدیکی کنگره در روز چهارشنبه تنها سه روز پس از آخرین حادثه مرتبط با این موضوع در روز یکشنبه گذشته روی داد. در آن روز هم بار دیگر افسران پلیس به یک مورد تهدید دیگر رسیدگی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا تهدید به بمب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین

رئیس کمیسیون اروپا فشارها بر آمریکا برای آزادی میلیاردها دلار مسدود شده برای اوکراین را افزایش داده و از کنگره خواست تا این بسته حمایتی را آزاد کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، اورزو لا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا فشارها بر ایالات متحده آمریکا برای آزادی میلیاردها دلار مسدود شده برای اوکراین را افزایش می دهد.

به این ترتیب به دلیل حملات گسترده روسیه به اوکراین، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از کنگره ایالات متحده خواسته است بسته کمکی به کی یف را که ماه‌هاست مسدود شده است آزاد کند.

فون در لاین در مصاحبه‌ای با شبکه تحریریه آلمان گفت: مجلس نمایندگان ایالات متحده اکنون باید حرکتی را انجام دهد. فون در لاین همچنین گفت: ادامه مسدود کردن بسته کمکی "نه تنها به اوکراین، بلکه به کل اتحاد آتلانتیک آسیب می رساند. جمهوری خواهان در کنگره آمریکا در حال حاضر از بسته ارائه شده توسط دموکرات های حاکم جلوگیری می کنند.

"فون در لاین" در بخش دیگری از سخنانش گفت: اوکراین مستحق حمایت «همه کشورهای آزاد جهان» است. اتحادیه اروپا باید در این زمینه وحدت را نشان دهد. رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا گفت: «دولت‌های خودکامه این جهان به دقت دنبال می‌کنند تا ببینند آیا دولت‌های دموکراتیک با این موضوع مخالف هستند یا نه». ما باید سیگنال درست را ارسال کنیم، همچنین برای جلوگیری از جنگ های تجاوزکارانه در جاهای دیگر.»

ایالات متحده آمریکا از زمان حمله روسیه به اوکراین در فوریه 2022، حامی اصلی نظامی کی یف بوده است. اما از اواخر سال گذشته، جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا تحت فشار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین این کشور بسته جدید کمک 60 میلیارد دلاری به اوکراین را مسدود کردند.

روسیه در هفته‌های اخیر حملات خود به اوکراین را با استفاده از هواپیما، موشک‌های کروز، به اصطلاح بمب‌های گلاید و هواپیماهای بدون سرنشین افزایش داده است. هدف اخیر به ویژه تامین انرژی اوکراین بود. کی‌یف مرتباً از متحدان غربی خود می‌خواهد تا مهمات و سیستم‌های دفاع هوایی بیشتری را برای این کشور تأمین کنند.

در نشست بهاری خود در بروکسل، سران کشورها و دولت های اتحادیه اروپا بر سر تسریع کمک های نظامی به اوکراین توافق کردند. آلمان روز شنبه به اوکراین قول داد که سومین سامانه پاتریوت را برای تقویت پدافند هوایی تحویل این کشور دهد.

تحولات اوکراین| نگرانی زلنسکی از وضعیت ارتش در جبهه نبردآلمان سومین سامانه هوایی پاتریوت را به اوکراین تحویل می‌‌دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب لوایحی در کنگره آمریکا برای فشار بر ایران
  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • وال استریت ژورنال: اوکراین از کمک غرب به اسرائیل خشمگین است
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامهٔ کنگره را به‌هم ریخت
  • تل آویو: همکاری نزدیکی با آمریکا، انگلیس و فرانسه در طول حمله ایران داشتیم