Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان وزیر کشور گفت:وحدت و وفاق اجتماعی شرط اساسی برای توسعه و پیشرفت است.

احمد وحیدی صبح امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، گیلان را یکی از پرظرفیت ترین استان‌های کشور عنوان و اظهار کرد: گیلان در تولید بسیاری از محصولات رتبه اول و در برخی نیز رتبه دوم کشور را داراست. 

 وی با بیان اینکه حدود ۸۸ درصد گیلان را مناطق جنگلی، مراتع و باغات و سرسبزی در برگرفته که فرصت‌های بسیار خوبی را ایجاد می‌کند، گفت: وجود دریا منجر به توسعه اقتصاد دریایی می‌شود و هم مرزی با چهار کشور نیز تبادلات اقتصادی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر کشور با اشاره به اینکه بستر شکل‌گیری صنایع بزرگ تبدیلی و زمینه توسعه صادرات و افزایش حداقل چندین میلیارد دلاری در این استان فراهم است، افزود: گردشگری به عنوان یکی از مزایای بزرگ گیلان است که باید توسعه بیشتری پیدا کند.

 وی ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت‌های این استان با تکمیل بسترهای فراهم شده ازجمله راه آهن و آزادراه و نیز اجرای طرح زراعت چوب و دیگر اقدامات اثرگذار، استفاده بهینه شود.

 وحیدی، وحدت و وفاق اجتماعی را شرط اساسی برای توسعه و پیشرفت استان دانست و گفت: همبستگی اجتماعی در استان باتوجه به تنوع قومیتی و مذاهب وجود دارد و باید هرچه بیشتر گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: همه باید هم راستای یکدیگر برای توسعه استان گام بردارند تا هیچ فرصتی در این مسیر از دست نرود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت ۲۹‌ فروردین «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» در یادداشتی نوشت:در تقویم پرافتخار ایران، روزی هست که به نام ارتش، مظهر اقتدار و صلابت وطن، مزین شده است.
 
به گزارش بولتن نیوز، روزی که یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان جان بر کف این مرز و بوم است، مردان و زنانی که با غیرت و شجاعت مثال‌زدنی، از کیان ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.ارتش ملی ایران، دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید، و نمادی از وحدت و انسجام ملی. در طول تاریخ پرفراز و نشیب این سرزمین، ارتش همواره حامی مردم و حافظ استقلال و آزادی بوده است.

از دلاوری‌های سرداران رشید در دوران باستان تا جانفشانی‌های رزمندگان غیور در جنگ تحمیلی، ارتش ایران همواره پرچمدار عزت و سربلندی ایران بوده است. ارتش ملی ایران، تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه بازوی توانمند ملت در عرصه‌های مختلف سازندگی و آبادانی کشور نیز به شمار می‌رود. از امدادرسانی در بلایای طبیعی تا کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی، ارتش همواره در کنار مردم بوده و نقش‌آفرینی کرده است.

اما آنچه ارتش را به یک نیروی ملی تبدیل می‌کند، روحیه ملی‌گرایی و تعهد عمیق آن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است. سربازان ارتش، سوگند یاد کرده‌اند که از حریم مقدس ایران اسلامی دفاع کنند و در راه حفظ استقلال و آزادی کشور جانفشانی کنند.در روز ارتش، بر ما واجب است که یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش را گرامی بداریم و با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کنیم.

همچنین باید از رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان جان بر کف ایران اسلامی قدردانی کنیم و با تمام توان پشتیبان آنان در صیانت از مرزهای مقدس کشور باشیم.ارتش ملی ایران، مظهر اقتدار و صلابت ایران اسلامی، همواره در قلب مردم ایران جای دارد. روز ارتش، فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تعهد به پاسداری از این مرز و بوم مقدس.حماسه ارتش، فریاد غیرت ملیدر سرزمین کهن ایران، همواره حماسه‌ها و دلاوری‌ها آوازه داشته‌اند. از نبردهای حماسی رستم دستان تا رشادت‌های سرداران غیور در دوران باستان، تاریخ این سرزمین پر از داستان‌های شجاعت و غیرت ملی است.ارتش ملی ایران، وارث این حماسه‌ها و مظهر غیرت ملی ایرانیان است.

سربازان ارتش، با تعهد به پاسداری از مرزهای مقدس کشور و دفاع از کیان ایران اسلامی، حماسه‌ای جاودانه را رقم می‌زنند.

روز ارتش، فرصتی است برای تجلیل از این حماسه‌ی بزرگ و قدردانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های سربازان جان بر کف ایران اسلامی.ارتش، نماد وحدت و انسجام ملیایران اسلامی، کشوری پهناور و متنوع با اقوام و فرهنگ‌های مختلف است. اما در قلب همه ایرانیان، یک عشق واحد وجود دارد: عشق به ایران. ارتش ملی ایران، نماد این وحدت و انسجام ملی است.

سربازان ارتش، فارغ از هرگونه گرایش قومی، مذهبی یا سیاسی، در کنار یکدیگر برای حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی تلاش می‌کنند. این وحدت و انسجام، ارتش را به نیرویی قدرتمند تبدیل کرده است که هیچ دشمنی یارای مقابله با آن را ندارد.

روز ارتش، فرصتی است برای تجلیل از این وحدت و انسجام ملی و تأکید بر تعهد همگانی به حفظ و تقویت آن.ارتش، حامی مردم در عرصه‌های مختلفارتش ملی ایران، تنها یک نیروی نظامی نیست، بلکه بازوی توانمند ملت در عرصه‌های مختلف سازندگی و آبادانی کشور نیز به شمار می‌رود.

از امدادرسانی در بلایای طبیعی تا کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی، ارتش همواره در کنار مردم بوده و نقش‌آفرینی کرده است.در مواقع بحران، سربازان ارتش با فداکاری و از خودگذشتگی، به یاری مردم می‌شتابند و جان خود را برای نجات جان هموطنانشان به خطر می‌اندازند. در عرصه سازندگی نیز، ارتش با تخصص و توانایی خود، در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و توسعه کشور نقش‌آفرینی می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات روانی و روایت نادرست دشمنان از سیل بلوچستان
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها