Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:20:21 GMT

اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۶۸۴۰

اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به جدیدترین مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبات این ستاد اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان از شنبه هشتم آبان ماه از سر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در شهرستان اصفهان و ۱۰ شهر دیگر استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در صورت لزوم تردد برای تزریق واکسن در زمان اجرای طرح صرفاً به لیست‌های ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی ترتیب اثر داده خواهد شد، ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم نسبت به اعمال این محدودیت‌ها توجه داشته باشند.

وی در خصوص اجرای طرح زوج و فرد خودرو‌ها در اصفهان ابراز داشت: اجرای این طرح هنوز در دستور کار قرار نگرفته است.

سرهنگ محمد رضا محمدی همچنین به تصادف مرگبار روز گذشته در بزرگراه شهید اقارب پرست اصفهان اشاره کرد و گفت: در این زمینه بدون توجه به علت تصادف، شدت خسارت وارده به وسیله نقلیه و شدت صدمات به سرنشینان از ناایمن بودن و ضعف ایمنی در بدنه خودرو حکایت دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: علت تصادف که دو کشته و یک مصدوم داشت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پراید توسط کارشناسان پلیس راهور تشخیص داده شد.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ممنوعیت تردد شبانه طرح زوج و فرد خودرو ها استان اصفهان پلیس راهور اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری