Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: شهرهای سنندج، اوز، نجف‌آباد، بم و سمنان از بین ۱۹۱ شهر به عنوان شهرهای راه‌یافته به مرحله نهایی هستند.

وی بیان کرد: جلسه نهایی انتخاب هفتمین "پایتخت کتاب ایران" با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی، ابراهیم حیدری، دبیر اجرایی این رویداد فرهنگی و اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارشنبه پنجم آبان‌ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهیابی ۱۹۱ پرونده به دبیرخانه «پایتخت کتاب ایران» گفت: پس از چند مرحله داوری تعداد ۳۶ شهر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. در این مرحله نیز بار دیگر داوری انجام شد و پس از بررسی برنامه‌ها در کل پنج شهر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: شهرهای سنندج، اوز، نجف‌آباد، بم و سمنان شهرهای راه‌یافته به مرحله نهایی هستند.

فلاح گفت: در ادامه نشست دیروز، نمایندگان شهرها در زمان مقرر به معرفی برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در شهرهای خود پرداختند و در پایان نیز اعضای شورای سیاست‌گذاری به بحث و بررسی درباره کم و کیف برنامه‌ها پرداختند و همچنین مقرر شد هفتمین «پایتخت کتاب ایران» در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شود.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی هفتمین «پایتخت کتاب ایران» اشرف بروجردی، رئیس کتابخانه ملی ایران، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور، حجت‌الاسلام ارزانی، رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، فریبرز خسروی، رئیس هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس، محسن پرویز، رئیس هیات مدیره انجمن قلم، نادر قدیانی، ناشر و سیدعلی کاشفی خوانساری، پژوهشگر و نویسنده کودک و نوجوان حضور داشتند.

تا کنون ۲۰ طرح برای تحقق این عنوان در شهر سمنان به همت سازمانهای مردم نهاد و انجمن های غیردولتی در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران کتاب کتابخوانی طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران کتاب کتابخوانی طرح های ترویجی کتابخوانی پایتخت کتاب ایران مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تاریخی‌ترین شهرهای جهان کدامند؟
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟