Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:59:13 GMT

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۴۱۷

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کاردرمانی را تبریک گفت و تاکید کرد که پاسداشت دستاوردهای بزرگ جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر آنها در توسعه نظام سلامت و تسکین آلام مردم، وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: کاردرمانی از جمله مهمترین حرفه‌ها در توانبخشی و نظام سلامت است که در درمان و بازتوانی آسیب های جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی تاثیر بسزایی دارد از این رو به منظور شناساندن این رشته مهم، ۲۷ اکتبر (۵آبان) را روز جهانی کاردرمانی نامگذاری کرده اند تا ضمن گرامیداشت این روز، از تلاشهای همکاران این حوزه در کنار دیگر اعضای گروه توانبخشی و پزشکی تقدیر بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزیزان با شفقت و مهربانی در راستای افزایش کیفیت زندگی مراجعه کنندگان و اکتساب بیشترین استقلال در فعالیتهای روزانه آنها تلاش می کنند.

اینجانب ضمن نکوداشت و تبریک این روز مهم به جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر همکاران کاردرمانگر را در توسعه نظام سلامت کشور و تسکین آلام مردم یادآور شده و بر این نکته تأکید می‌کنم که پاسداشت این دستاورد بزرگ وظیفه تک‌ تک همکاران بزرگوار است و تنها در پرتو همگرایی، تقویت توان علمی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كاردرماني وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت

  ایوب کرد تمینی   با تبریک فرارسیدن هفته سلامت عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موجب جلب‌اعتماد مردم در حوزه سلامت شده است.

وی افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان در سیب و سوران تحت هر شرایطی در تمام مناطق تحت پوشش در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های نظام سلامت خانواده و نظام ارجاع تمام پایگاه‌های سلامت آمادگی ارائه خدمت را دارند، ادامه داد: در سال جاری شاهد اتفاقات خوب و قابل‌توجهی خواهیم بود که همچنین نیز منظور ترویج فرهنگ سلامت اجرای برنامه‌های متخلف ویژه عموم مردم، دانش‌آموزان و سایر گروه‌های هدف تدوین و برنامه‌ریزی‌شده است.

 کرد تمینی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت در مساجد جامع روستایی سیب و سوران، خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز هفته سلامت توسط کارشناسان بهداشتی، مراقبین سلامت و بهورزان ایستگاه‌های سلامت نیز برپا شده است که در این ایستگاه‌ها خدماتی از قبیل پایش فشارخون، اندازه‌گیری نمایه توده بدنی و مشاوره‌های روان‌شناسی و خانواده باهدف ارتقای سلامت خانواده و ترویج فرهنگ سلامت صورت می‌گیرد.

وی با بیان نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان سیب و سوران، تصریح کرد: در هفته سلامت سال جاری برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان برگزار خواهد شد که در اولین روز از هفته سلامت هم‌زمان با سراسر استان در مدرسه دبستان دخترانه فرهنگیان به‌صورت نمادین زنگ سلامت نواخته شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران از انجام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سیب و سوران به مناسبت هفته سلامت خبر داد و اذعان کرد: در اولین روز آغاز هفته سلامت با حضور کارکنان شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • ایرانی‌ها ۳.۵ برابر استاندارد جهانی شکر مصرف می‌کنند
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به مناسبت هفته سلامت مطرح کرد
  • (ویدیو) پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی