Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش ارتباطات گارد ساحلی داخلی شدت فاجعه دریایی اخیر در جزیره ونکوور بسیار بدتر از گزارش اولیه است.

به گزارش ایسنا به نقل از CTVNEWS، ایمیل‌های ارسال شده در عصر سه‌شنبه نشان می‌دهد که مالک کشتی باری زیم کینگستون (متعلق به یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی اسراییلی) تعداد کانتینرهای حمل‌ونقلی را که در جریان طوفان از کشتی سقوط کرده، دست کم گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدا، گارد ساحلی کانادا گزارش داد که ۴۰ کانتینر در طوفان و باد شدید روز جمعه از کشتی سقوط کردند، اما اکنون به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ کانتینر در حوالی جزیره ونکوور سقوط کرده‌اند.
براساس یکی از ایمیل‌ها مالک کشتی اکنون معتقد است که ۱۰۹ کانتینر در این رویداد گم شده‌اند.
این ایمیل همچنین تایید می‌کند که گمان می‌رود تنها دو کانتینر دارای کالاهای خطرناک در داخل خود هستند.
عدد به‌روزرسانی شده پس از آن منتشر شد که مالک کشتی اطلاعاتی ارائه کرد که نشان می‌داد در هفته گذشته هنگامی که کشتی به ونکوور نزدیک می‌شد، ۲۰۰۰ کانتینر روی کشتی و ۱۰۰۰ کانتینر روی عرشه قرار داشتند که دو مورد آتش گرفتند و برخی در دریا سقوط کردند.
در یک به روز رسانی وضعیت در بعد از ظهر چهارشنبه، گارد ساحلی تایید کرد که ۱۰۹ کانتینر گم شده است.
کشتی آسیب دیده زیم کینگستون در ساحل ویکتوریا لنگر انداخته است. مدت کوتاهی پس از سر خوردن کانتینرها، کانتینرهای کشتی دچار آتش سوزی جدی شد.
به دلیل وجود دریچه های روی ظروف که اجازه ورود آب را می دهد، گارد ساحلی انتظار ندارد بسیاری از جعبه ها بازیابی شوند.
فرماندهی یکپارچه گارد ساحلی اکنون فهرستی از محتویات همه کانتینرهای شناسایی شده را در اختیار دارد.
محتویات شامل تزئینات کریسمس، مبل، میز پوکر، قطعات فلزی ماشین، لباس، اسباب بازی، تشک یوگا، تخته پارویی ایستاده، قطعات صنعتی و سایر اقلام متفرقه است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل گارد ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های روسیه گزارش دادند یک فروند بمب‌افکن راهبردی از نوع توپولف ۲۲ام۳ سوپرسونیک نیروی هوا-فضای ارتش روسیه کمی بعد از اجرای ماموریت در اوکراین، در حالی که دو بمب‌افکن دیگر از همین مدل آن را همراهی می‌کردند در منطقه استاوروپل در جنوب روسیه سقوط کرده است.

به نقل از ایسنا «ولادیمیر ولادیمیروف»، فرماندار استاوروپل گفت این بمب‌افکن متعلق به دوران شوروی سابق در منطقه «چروونو گواردیسکی» در استاوروپل سقوط کرده و خلبان‌هایش پیش از سقوط توانسته‌اند از هواپیما خارج شوند.

به نوشته پایگاه «دیفنس بلاگ» تیم‌های جستجو و نجات این خلبان‌ها را به جز یک نفر که مفقود است یافته و به تاسیسات پزشکی منتقل کردند.

وزارت دفاع روسیه تایید کرد بمب‌افکن دوربرد توپولف ۲۲ام۳ ارتش این کشور بعد از تکمیل ماموریت و حین بازگشت به پایگاه سقوط کرده است. طبق اعلام این وزارتخانه هیچ مهماتی در این بمب‌افکن وجود نداشت و گزارش‌های اولیه حاکی از آن هستند که نقص فنی عامل سقوط این بمب‌افکن بوده است.

ویدیویی از سقوط این بمب‌افکن در زمینی نزدیک به یک منطقه مسکونی در حالی که آتش گرفته در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بمب افکن توپولف ۲۲ام۳ که در ائتلاف ناتو با عنوان بمب افکن «بک فایر» شناخته می‌شود یک بمب‌افکن سوپرسونیک تولید شده در دهه ۱۹۶۰ است. ارتش روسیه از این بمب‌افکن برای اجرای حملات هوایی در میادین مختلف از جمله میدان جنگ اوکراین استفاده می‌کند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896981

دیگر خبرها

  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»