Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:37:01 GMT

تبدیل وضعیت ایثارگران هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۷۵۰

تبدیل وضعیت ایثارگران هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، صبح امروز در جلسه هماهنگی تبدیل وضعیت ایثارگران، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند. دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه موردنیاز آن نیز تأمین شده است بنابراین کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسئولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه خواستار بهره‌مندی جامعه معظم ایثارگری از این فرصت پیش‌آمده در جهت رفع اشتغال پایدار این عزیزان شد و تصریح کرد: با اجرای این قانون بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال ایثارگران مرتفع می‌شود، لذا باید تمام تلاش خود را در اسرع وقت در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران بکار ببندیم، ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و باید برای خدمت به این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

رستمیان تأکید کرد: یکی از مشکلات عمده ایثارگران امروز بحث اشتغال است و باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم، استاندار البرز درزمینه اشتغال و  تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شخصا پیگیر هستند و این موضوع موردتوجه ویژه است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس البرز کرج ایثارگران تبدیل وضعیت ادارات قانون کارمند رسمی تأمین نیرو تبدیل وضعیت ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر