Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا موفق شد پنجمین کلین شیت فصل خود را مقابل اوساسونا ثبت کند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، بعد از سومین تساوی فصل رئال مادرید در لالیگا که دومین تساوی بدون گل خانگی آنها هم بود، تیبو کورتوا گفت:

برای کسب سه امتیاز هر چه در توان داشتیم به کار گرفتیم اما مقابل تیم بسیار تدافعی قرار گرفته بودیم و پیدا کردن هرگونه فضا سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هرچه زودتر به گل اولی که می تواند کار را خیلی راحت تر کند نرسید، با گذشت زمان خیلی سخت تر می شود. از اینکه نتوانستیم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم ناراحتیم، این سومین بازی بدون برد ما در خانه بود. روز شنبه یک بازی سخت دیگر خارج از خانه خواهیم داشت و باید هر سه امتیاز را کسب کنیم.

از نقطه نظر بازی هجومی، باید در فضاسازی سعی بیشتری بکنیم، سریع بازی کنیم، توپ را به محوطه جریمه حریف برسانیم و آنجا بازیکنانی داریم که کار را تمام کنند. آنها خیلی خوب کار کردند و شایسته تمجید هستند. فردا در تمرینات دوباره بازی را تماشا خواهیم کرد تا اشتباهات خود را در بازی های آینده جبران کنیم. از نقطه نظر دفاعی، باید مراقب باشیم. آنها روی یک ضربه کرنر فرصتی داشتند اما خوب کار کردیم و سازماندهی خوبی داشتیم.

در ال کلاسیکو هم من مثل دروازه بان اوساسونا روی زمین افتادم و 7 دقیقه وقت تلف شده محاسبه کردند. دروازه بان اوساسونا کند عمل می کرد و داور به ما گفت که دقایق بیشتری در نظر خواهد گرفت اما بعداً فقط 4 دقیقه گرفت. 4 دقیقه نباید بهانه ای برای تساوی باشد چون ما طی 94 دقیقه بازی باید گلزنی می کردیم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد