Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:13:01 GMT

۷۰ کماندار همدانی برای استعدادیابی غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۷۸۶۶

۷۰ کماندار همدانی برای استعدادیابی غربالگری شدند

«کیوان هنری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این غربالگری در راستای شناسایی نخبه‌های تیراندازی با کمان برای معرفی به وزارت ورزش و جوانان و حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور انجام شد.

وی بیان کرد: طرح غربالگری تیراندازی با کمان رده‌های سنی پایه همدان با انجام فراخوان اجرا و پس از چند ماه آموزش نسبت به انتخاب نفرات برتر اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری خاطرنشان کرد: هم اینک ۲۴ ورزشکار مستعد انتخاب شده‌اند و دور جدید تمرینات را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ورزشکار حاضر در اردو در نهایت ۱۶ بازیکن منتخب برای حضور در المپیاد استعدادهای برتر کشور معرفی خواهند شد.

هنری اظهار داشت: همدان یکی از استان‌های مستعد در ورزش تیروکمان است و می‌توانیم با حمایت‌های بیشتر به افتخارات ارزنده و روزافزون دست یابیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر جزو استان‌های موفق در ورزش تیروکمان بوده‌ایم، افزود: حتی در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های این هیات متوقف نشد و توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به انجام برنامه‌های تمرینی و مسابقه‌ای اقدام کنیم.

رییس هیات تیراندازی با کمان همدان یادآور شد: به لحاظ امکانات نیاز به حمایت داریم چرا که تیروکمان به دلیل استفاده از تجهیزات، ورزش پرهزینه‌ای برای ما به شمار می‌رود و امیدواریم در کنار دستگاه ورزش، خیرین بخش خصوصی نیز از این رشته حمایت کنند.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ ورزشکار در سطح استان در رشته تیروکمان فعالیت دارند.

برچسب‌ها شهر همدان مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فدراسیون تیروکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فدراسیون تیروکمان شهر همدان مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فدراسیون تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان