Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس قوه قضائیه گفت: وجود این همه مسائل و مشکلات در استان خوزستان با وجود این همه ظرفیت‌های غنی، مسئولین کشوری را شرمنده مردم این استان می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خوزستان در اهواز، با اشاره به برخی از افتخارات استان خوزستان در طول دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا و جانبازان استان خوزستان جزو، افتخارات این سرزمین هستند که همیشه مورد ستایش و تقدیس باید باشند و در مقابل حل مسائل مردم باید آنها را ولی نعمت خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان خوزستان، دارای ظرفیت‌های پیدا و پنهان بسیار است که ظرفیت‌های غنی برای توسعه و پیشرفت استان هستند اما در مقابل این ظرفیت‌ها، مشاهده مسائل و مشکلات عدیده استان، مدیران کشوری را شرمنده مردم کرده است و امروز همه برای حل این مسائل مصمم کرده است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: امروز همه مدیران و مسئولان کشوری در حل مسائل مردم مصمم و با اراده هستند که در این زمینه، مشکلات و عوامل پیشگیری کننده در امر حل مسائل مردم بسیار هستند که با صبر و استقامت قابل رفع و عبور هستند.

رئیس کل دادگستری خوزستان: نیمی از قضات خوزستان خواهان انتقال به ‌استان‌های دیگر شده‌ا‌ند‌محسنی‌اژه‌ای در بدو‌ ورود به اهواز: "قوای سه‌گانه" ‌برای رفع مشکلات ‌خوزستان مصمم شده‌اند‌/ مردم نباید مشکل اقتصادی داشته باشندرئیس قوه قضائیه وارد خوزستان شد
​​​​​حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بیان داشت: همکاران من در قوه قضائیه همیشه در خط مقدم حل مسائل مردم هستند و در این مسیر با اراده قوی در صحنه‌ هستند اما این باید مورد توجه قرار گیرد که سخت تر مسائل و مشکلات مردم، مشاهده بی‌عدالتی و بی اخلاقی است.

وی ادامه‌داد: مسائل مردم با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح قابل رفع است اما مشاهده افرادی که در مقابل این مسائل خود را بی تفاوت نشان می‌دهند و یا با وجود اینکه می‌توانند قدامی کنند اما بی‌تفاوت هستند سخت تر است.

انتهای پیام/331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه استان خوزستان حل مسائل مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عبدالهی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری سمنان در سالن همایش‌های قوه قضائیه در سمنان ضمن اشاره به حمایت از تولید، بیان کرد: قوه قضائیه در سال جاری راهبردهای مهمی را برای خود اتخاذ کرده که یکی از آنها کمک به تحقق شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود، گفت: گاهی کی بی دقتی به اتلاف میلیاردها تومان منابع می‌شود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه یکی دیگر از راهبردهای قوه قضائیه ملجا بودن قوه برای مردم است، ابراز کرد: تلاش داریم عملکرد ما به‌گونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.

عبدالهی بیان کرد: بیش از چهار میلیون نفر در دستگاه‌های مختلف حاکمیت مشغول به کار بوده و از بیت المال ارتزاق می‌کنند لذا باید نظارت دقیقی به عملکرد مسئولان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به مثابه یک رویکرد جدی بیان کرد: دستگاه قضائی با آن کسانی که خون مردم را در شیشه می‌کنند و جیب‌های‌شان از پول نادرست پر شده، برخورد شدید می‌کند.

کد خبر 6080135

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی