Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رضا پورفلاح مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به اینکه ۶۶ مورد دستور قضایی به مساحت ۲۸۱هزار و ۵۳۰ مترمربع اراضی از ابتدای امسال تاکنون اعاده به وضع سابق شد، گفت: همچنین ۴ واحد ساختمان مسکونی غیرمجاز به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال قلع و قمع شد.

او افزود: این مهم باهمکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط اجرای قانون و اعاده به وضع سابق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورفلاح گفت: همچنین در اجرای ماده ۸ قانون حفظ کاربری از تعداد ۷ نهاد و ادارات خدمات‌رسان و دهیاری که به‌صورت غیرمجاز نسبت به انشعاب غیرمجاز آب، برق و گاز و سایر خدمات اقدام کرده‌اند در محاکم قضایی شکایت شده است.

او افزود: همچنین تعداد بیش از ۱۰۰ پرونده ساخت‌وساز غیرمجاز در محاکم قضایی طرح شکایت شده و منتظر آرای قطعی دستگاه قضا هستیم.

پورفلاح با اشاره به آزادسازی ۲۵۷ قطعه از اراضی زراعی و باغی و به مساحت ۱۲۰هزار مترمربع در حریم مصوب شهر ساری و روستا‌های دیمطوران و مقام، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی باغی و خارج از طرح هادی روستا و محدوده شهر جدا خودداری کرده و نسبت به گرفتن مجوز از دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه جهاد کشاورزی اقدام کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی ساری تغییر کاربری غیرمجاز زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج