Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سوریان گفت: معلم اخلاقی به نام جهان پهلوان تختی داریم و چه بخواهیم یا نخواهیم همیشه کشتی را با نام جهان پهلوان تختی می شناسند

به گزارش برنا، حمید سوریان دارنده یک مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای جهان و نایب رئیس فدراسیون کشتی در جمع فرنگی کاران و مربیان سازنده آن ها در اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی در خانه کشتی شهید صدرزاده گفت: سلام، صبح همگی بخیر، کلی آرزوی خوب برایتان دارم و انشاء اله که موفق باشید و کلی اتفاقات خوب در زندگیتان برایتان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریان تصریح کرد: من اولین صحبت و خواهشی که باید برای شما داشته باشم این است که شما به یک ورزشی قدم گذاشتید به نام کشتی که ورزش ملی ما و ورزش پهلوانی است.

او تأکید کرد: هر موقع صحبت از کشتی می شود خصیصه های اخلاقی و رفتاری به دنبال آن می آید و ما معلم اخلاقی به نام جهان پهلوان تختی داریم. بخواهیم یا نخواهیم همیشه کشتی را با نام جهان پهلوان تختی می شناسند.

سوریان اظهار داشت: من از نونهالی تمرینات را پیگیری می کردم و این را به جرأت به شما می گویم اگر فیلم المپیک 2012 لندن من را برای شما نمایش دهند اگر کشتی هایم شبیه همدیگر و آن چیزی که در نونهالی یاد نگرفته بودم نبود هر چه خواستید بگویید.

او ادامه داد: فقط اتفاقی که در کشتی من افتاد این بود که حرکاتم تکمیل تر شده بود. از همان اول بارانداز را به همان شکلی می زدم که در المپیک زدم اما با نظر مربیان برای تکمیل آن در زمان بارانداز زدن گوشم را می خواباندم.

دارنده مدال طلای المپیک گفت: الان موقع یاد گرفتن است و شما دغدغه ای به جز کشتی نباید داشته باشید. مهم این است که امروز شما در تمرینی که انجام می دهید از اجرای فن ترس نداشته باشید و مرور فن و تمرین خوب انجام دهید. حتی چه ایراد دارد که الان در سن نونهالان هستید کمر در کمر کار کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سوریان المپیک جهان رئیس فدراسیون تیم ملی کشتی کشتی معلم لندن حمید سوریان نام جهان پهلوان تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، خارج از گود این هفته به موضوعاتی همچون گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی، انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل و جریمه‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود