Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عمار خادمی گفت: طی تماس مردمی در ساعت ۴:۴۵ صبح مورخه ششم آبانماه، اعلام یک مورد واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ با هفت مصدوم گردید.

وی تصریح کرد: دراین حادثه بدلیل کثرت مصدومان، بلافاصله ٣ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس شهرستان زرین دشت و جهرم به محل حادثه اعزام شدند و پس از تریاژ و ارزیابی اولیه و انجام اقدامات درمانی لازم، تعداد سه مصدوم توسط آمبولانس ۱۱۵ پایگاه نصیرخانی به بیمارستان پیمانیه جهرم و سه مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرین دشت به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو بدلیل شدت مکانیسم آسیب در صحنه حادثه فوت کرده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل محترم پلیس شد.

خادمی در پایان از مردم و رانندگان وسایل نقلیه تقاضا کرد تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت نمایند و در صورت عدم تمرکز و خواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز نمایند تا شاهد چنین حادثه‌های دل خراشی نباشیم.

کد خبر 5337995

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف اورژانس فارس شهرستان زرین دشت ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا کرمانشاه پمپ بنزین هفته وحدت واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران