Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های نوجوانان این مرز و بوم است و استکبارستیزی محوریت برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی شمال استان اصفهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های نوجوانان این مرز و بوم است که در هشت سال دفاع مقدس جسم پاکشان را در برابر تیر خصم رژیم بعث قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: شعار هفته بسیج سال جاری "نوجوان انقلابی -پیشگامان گام دوم" است که از جمعه هفتم آبان تا 13 ماه جاری ادامه دارد و هر روز با یک عنوان مزین شده است.

وی ضمن اشاره به اهم برنامه‌های این هفته افزود: پویش‌های مختلفی در این هفته نظیر "من واکسن می‌زنم" و "نوجوان پلاس" در بستر فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود و به همین مناسبت نیز فضاسازی در این زمینه صورت می‌پذیرد.

فرمانده سپاه کاشان از نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس کاشان در روز شنبه هشتم آبان خبر داد و ابراز داشت: صبحگاه‌های بصیرتی بسیج دانش‌آموزی مدارس منتخب نیز در این روز اجرایی می‌شود و در روز یکشنبه نیز دیدار با خانواده شهدا در برنامه قرار دارد.

وی از آغاز رسمی برنامه بهنام محمدی 1400 از روز یکشنبه هشتم آبان خبر داد و گفت: تهیه مستند تلویزیونی از نخبگان و هنرمندان دانش‌آموز با همکاری بسیج هنرمندان در دستور کار قرار گرفته است و در روز سه شنبه نیز رنگ‌آمیزی قبور شهدای گلزار دارالسلام کاشان نیز توسط دانش‌آموزان انجام می‌شود.

استکبارستیزی و افزایش نشاط نوجوانانه اولویت برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی استان فارس است450 برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی اجرا می‌شودسومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

اکبری ضمن اشاره به راه‌اندازی دوره‌های آنلاین سواد رسانه و آسیب‌های فضای مجازی در کاشان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در فضای مجازی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، معرفی مکتب حاج قاسم و دیگر ویژه برنامه‌ها نیز در این هفته در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌های استکبارستیزی در کاشان خبر داد و تاکید کرد: تجمع دانش‌آموزان در روز 13 آبان در مدرسه امام خمینی با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی از اهم برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است.

سرهنگ مهدی ابراهیمی نیز در این زمینه در خصوص برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اردستان اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی هر ساله از هفتم تا 13 آبان و روز هشتم آبان که سالروز شهید محمد حسین فهمیده است به نام روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

وی افزود: امسال شعار هفته بسیج دانش‌آموزی بنام نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم نامگذاری شده است که در این هفته بسیج شهید فهمیده یک اردستان با برنامه‌ریزی در جلسه پشتیانی که با حضور آموزش و پرورش برگزار شد 20 عنوان برنامه را اجرا خواهد کرد.

فرمانده سپاه اردستان گفت: بیشترین برنامه‌ها بصورت شهرستانی بوده و مسئولان و دانش‌آموزان هم در آن حضور خواهند داشت که با غبارروی گلزار شهدا و شهدای دانش‌آموز و فرهنگی آغاز خواهد شد و برنامه‌هایی همچون حضور دانش آموزان به صورت محدود در نماز جمعه، اجرای صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در روز هشتم آبان ماه که روز بسیج دانش‌آموزی است در محل ناحیه مقاومت بسیج، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده شهداء و آئین زنگ استکبار ستیزی انجام خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: هیئت دانش‌آموزی هم که برنامه‌های تربیتی را در دستور کار قرار دارد، برنامه‌ای را با بنیاد مهدویت در محل این بنیاد انجام خواهد داد و یک اردوی زیارتی هم برای دانش‌آموزان طرح شهید بهنام محمدی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه اردستان تاکید کرد: پویش هشتگ نوجوان پلاس یکی دیگر از برنامه‌هایی است که توسط نوجوانان و دانش‌آموزان در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی در قالب مجری‌گری، نماهنگ و گویندگی آماده خواهند کرد و همچنین برنامه بعدی با نام پویش هشتگ دنیای بدون آمریکا انجام خواهد شد که دانش‌آموزان در قالب کلیپ و مصاحبه با مردم و دانش‌آموزان آن را آماده خواهند کرد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی دستور کار قرار دانش آموزان هشتم آبان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران