Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیوان هنری رئیس هیات تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: این غربالگری در جهت شناسایی نخبه‌های تیراندازی با کمان برای معرفی به وزارت ورزش و جوانان و حضور در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور انجام شد.

او افزود: طرح غربالگری تیراندازی با کمان رده‌های سنی پایه همدان با انجام فراخوان اجرا و پس از چند ماه آموزش نسبت به انتخاب نفرات برتر اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری ادامه داد: هم اکنون ۲۴ ورزشکار مستعد انتخاب شده‌اند و دور جدید تمرینات را آغاز کرده‌اند.

او گفت: از این تعداد ورزشکار حاضر در اردو در نهایت ۱۶ بازیکن منتخب برای حضور در المپیاد استعداد‌های برتر کشور معرفی خواهند شد.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در طرح «شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»، هر یک از برگزیدگان پس از انتخاب استاد راهبر، «برنامۀ توانمندساز» خود در مسیر نخبگی را با همکاری وی تدوین و اجرا می‌کنند.

«برنامۀ توانمندساز» شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که در چهار بخش «تحصیلی»، «تخصصی و پژوهشی»، «مهارت‌های فردی و حرفه‌ای» و «فرهنگی و اجتماعی» متناسب با مقطع تحصیلی برگزیده و در چارچوب شیوه‌نامه، با همکاری استاد راهبر و برگزیده برای یک‌سال تحصیلی تدوین و اجرا می‌شود.

به منظور انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در مسیر نخبگی از سوی برگزیده، امکان بهره‌مندی از اعتبار و تسهیلاتی را فراهم می‌کند. اعتبار مالی انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز در اختیار استاد راهبر قرار می‌گیرد و صرفاً برای انجام فعالیت‌های برنامۀ توانمندساز برگزیده قابل هزینه است.

شایان ذکر است، بنیاد ملی نخبگان با اجرایی‌سازی «شیوه‌نامۀ شناسایی، رشد و تعالی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی»، از توسعۀ فعالیت‌های نخبگانی دانشجویان صاحب استعداد برتر در مسیر نخبگی با هدف توانمندسازی، مهارت‌افزایی و ایجاد زمینه‌های رشد و شکوفایی حداکثری استعداد‌های فردی و گروهی دانشجویان صاحب استعداد برتر، پشتیبانی می‌کند.

بر این اساس، مبتنی بر رویکرد شناسایی فعال، اطلاعات حائزان شرایط از مراکز مرتبط استعلام و بدون نیاز به ثبت درخواست ذی‌نفعان، برای هر یک در سامانۀ اطلاعاتی بنیاد ملی پرونده تشکیل می‌شود؛ سپس از حائزان شرایط برای ورود به مسیر نخبگی در بنیاد ملی دعوت به عمل می‌آید.

برگزیدگان المپیاد‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، رتبه‌های برتر آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها، دانشجویان نمونۀ کشوری، برگزیدگان رویداد‌های معتبر و همچنین توصیه‌شدگان از سوی استادان/ نهاد‌های معتبر، از جمله حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی هستند.

دیگر خبرها

  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • بهره‌مندی از اعتبارات و تسهیلات با برنامۀ توانمندساز بنیاد ملی نخبگان
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد