Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری صبح امروز در نمایشگاه پنجمین طرح رعد شهرستان ری، اظهار کرد: ماموران کلانتری های سیزده گانه شهرستان ری طی ۴۸ ساعت گذشته در عملیات‌های مختلف موفق به دستگیری ۵۱۰ سارق، زورگیر، مالخر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستگیری ۱۶۸ سارق حرفه‌ای و متلاشی شدن پنج باند سرقت گفت: ۲۱۱ پرونده سرقت اموال در کلانتری‌ها تشکیل شده است و متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
جلیلیان بیان کرد: ۳۲ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت به همراه پنج قبضه سلاح سرد از متهمان کشف و ضبط شد.

وی در ادامه با اشاره به کشف ۱۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان عنوان کرد: ۴۶ نفر از مواد فروشان عمده و خرده فروشان در پنجمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر و ۳ باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

جلیلیان ادامه داد: ماموران ستاد فرماندهی شهرستان ری یکهراز و ۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکی را از ۱۲ فروشنده و کارگاه‌های تولید مشروبات الکلی تقلبی با برندهای خارجی کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۰۲ نفر از اتباع بیگانه توسط ماموران کلانتری‌های شهرستان ری، افزود: تمامی این افراد به اردوگاه‌های اتباع بیگانه برای برگشت به کشورهایشان تحویل داده شدند.

جلیلیان یادآور شد: ارزش اموال کشف شده در پنجمین مرحله از طرح رعد شهرستان ری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است که باید از تمامی همکاران و دست اندرکاران تشکر کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هشت نفر از اراذل اوباشی که در سطح منطقه‌های مختلف شهرستان ری برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند در این مرحله از طرح رعد دستگیر شده‌اند، افزود: خوشبختانه آمار جرایم خشن و به عنف از زمان آغاز به کار ستاد فرماندهی شهرستان ری ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

جلیلیان ابراز کرد: از زمان آغاز به کار ستاد فرماندهی شهرستان ری طی سه ماه گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی انواع وقوع جرم، افزایش ۱۴ درصدی انواع کشفیات جرایم و افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان و مجرمان در سطح شهرستان هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان ری شهرستان ری طرح رعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • کشف محموله دارو در زابل
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز