Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، هاشم علایی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار خلخال به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: بر این اساس شرکت‌های دانش‌بنیان امکان دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد "دانش‌نماد" از اداره کل استاندارد استان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در صورتی که محصولات دانش‌بنیان دارای استاندارد معتبر اعم از ملی و بین‌المللی ، منطقه‌ای ، جامعه‌ای و کارخانه‌ای باشند ، پروانه کاربرد علامت استاندارد دانش‌نماد صادر می‌شود.

وی افزود: در صورت عدم وجود استاندارد قابل پذیرش و با توجه به خوداظهاری تولید کننده در رابطه با ویژگی‌های کیفی محصول ، این اداره کل در راستای حمایت از تولید محصولات دانش‌بنیان نسبت به صدور گواهینامه محصول دانش‌بنیان اقدام می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل همچنین با بیان اینکه صدور پروانه یا گواهی‌نامه گامی موثر در تجاری‌سازی و ورود محصولات دانش‌بنیان به بازارهای داخلی و خارجی است ، گفت: شرکت‌هایی که دارای تاییدیه رسمی مبنی بر دانش‌بنیان بودن محصول از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارند ،  می‌توانند برای دریافت این گواهی‌نامه یا پروانه دانش‌نماد اقدام کنند.

وی درباره آزمون محصولات دانش‌بنیان نیز گفت: با هدف حمایت از تولید محصولات دانش‌بنیان در صورت عدم وجود آزمایشگاه تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران ، انجام آزمون در آزمایشگاه یک واحد تولیدی و یا مراکز تحقیقاتی – آموزشی با حضور کارشناس تخصصی این اداره کل یا نماینده پژوهشگاه استاندارد یا کارشناس رسمی استاندارد امکان‌پذیر می‌باشد.

فرماندار خلخال هم در این نشست گفت: دفتر نمایندگی اداره کل استاندارد استان اردبیل با هدف تسریع در صدور گواهی استاندارد برای متقاضیان محصولات تولیدی ، بررسی وضعیت استاندارد کالاهای عرضه شده به مصرف‌کنندگان و نیز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

مسعود یگانه اظهارکرد: بزودی با راه اندازی این دفتر امور مربوط به استانداردسازی محصولات تولیدی منطقه و همچنین رعایت استاندارد در فروش کالاهای زیر مجموعه استاندارد اجباری در خلخال انجام خواهد شد.

برچسب‌ها خلخال سازمان ملی استاندارد ایران شرکت دانش بنیان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال سازمان ملی استاندارد ایران شرکت دانش بنیان خلخال سازمان ملی استاندارد ایران شرکت دانش بنیان استان اردبیل محصولات دانش بنیان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل