Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان ظرفیت های بسیار برجسته ای دارد و توسعه، اشتغال و تولید، گره گشای مشکلات این استان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه در شورای اداری استان همدان افزود: از استاندار جدید با همه وجود حمایت می کنیم تا استاندار منصوب دولت آیت الله رییسی در همدان موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در استان همدان برنامه داریم و امیدواریم این برنامه ها به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، اظهار داشت: در شرایط کنونی سه موضوع توسعه، اشتغال و تولید به صورت کوتاه شده «تات» گره گشای مشکلات است.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ملایر شهر جهانی «مبل و منبت» و شهر جهانی «انگور» است و باید برای ایجاد توسعه اشتغال و تولید این شهرستان برنامه ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰ درصد صادرات استان متعلق به شهرستان ملایر است و محصول کشمش آن به صورت خام فروشی صادر می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع های آبرسانی روستایی پروژه بزرگی است، تصریح کرد: ۷۱ پروژه آبرسانی روستایی در استان داریم که تنها یکی از آن ها در شهرستان ملایر احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مسکن شهرستان باید برطرف شود، اضافه کرد: پروژه های آبیاری نوین در شمال استان به خوبی اجرا شده اما در جنوب استان این موضوع ضعیف کار شده است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: کشت محصولات گلخانه ای، کمک بسیار زیادی به مدیریت منابع آب می کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: نگاه عدالت محور گره گشای مشکلات مردم در نقاط مختلف استان است.

«کیومرث سرمدی» اظهار داشت: شهرستان اسدآباد از عقب ماندگی ها و عدم توجه رنج می برد و سرمایه گذاری در این شهرستان رنگ و بوی آنچنانی ندارد.

وی ادامه داد: گردنه اسدآباد کریدور غرب به شرق کشور است که باید با استفاده از اعتبارات ملی به آن توجه کرد.

وی افزود: ۱۲ میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی برای استان همدان جذب شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توسعه اشتغال حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گره گشای مشکلات اشتغال و تولید استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان این‌که تاثیر بارش‌های اخیر بر حجم آب سدها در روزها و یا ماه آتی مشخص می‌شود، گفت: میزان متوسط بارش‌های سال آبی جاری تاکنون ۲۷۵ میلیمتر است که نسبت به میانگین بلند مدت با حجم بارندگی ۲۴۳ میلیمتر ۱۳ درصد افزایش داشته است.

رضا اخلاص‌مند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر حدود ۳۳ میلیون متر مکعب از حجم آب سد کلان ملایر یعنی حدود ۷۳ درصد حجم آن پر است.

اخلاص‌مند ادامه داد: بیشتر حجم آب مصرفی سد کلان ملایر برای تامین آب شرب شهر ملایر استفاده می‌شود و بخش از آن نیز برای تامین حق‌آبه چند روستای پایین‌ دست سد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به جریان رودخانه کلان ملایر، افزود: سدهای هشت گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند .

اخلاص مند در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ درصد از حجم سد اکباتان همدان آب دارد، افزود: ذخیره فعلی سد اکباتان تقریبا ۱۰ میلیون مترمکعب شده است.

وی از میزان بارش‌های ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۴۸ میلیمتر یاد کرد و افزود: تنها ایستگاهی که میانگین بارش‌های آن به نسبت بلند مدت تا کنون کاهش داشته، ایستگاه سد اکباتان با میانگین ۲۵۴ میلیمتر بوده که سه درصد به نسبت بلند مدت کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سد اکباتان برداشتی نمی شود و این سد بعنوان ذخیره استراتژیک برای فصول زراعی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌ها درهمدان
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • جان گرفتن دوباره تالاب آق گل ملایر
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم