Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:38:49 GMT

سازش ۴۰ درصدی پرونده ها در شعب حل اختلاف گلستان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۸۵۰۲

سازش ۴۰ درصدی پرونده ها در شعب حل اختلاف گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از شعب شورای حل اختلاف مینودشت اظهارکرد: ۴۷ درصد پرونده ها در شعب شورای اختلاف مینودشت سازش می شود که از میانگین استانی بیشتر است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال بیش از ۳۵ درصد پرونده های دادگستری و دادسرا در مینودشت به شعب این شورا فرستاده شده که با همت اعضای شورای حل اختلاف ۴۷ درصد این پرونده ها با رضایت و بخشش طرفین مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی افزود: همه پرونده های قابل گذشت باید در ابتدای کار برای حل و فصل به شعب شورای حل اختلاف ارجاع شود تا از ظرفیت های این شورا برای سازش طرفین تلاش شود.

وی با اشاره به سازش ۴۰ درصدی پرونده ها در شعب شورای حل اختلاف استان، گفت: امیدواریم با استفاده از حضور ریش سفیدان و بزرگان اقوام و مذاهب استان امسال درصد بیشتری از پرونده ها با سازش ختم به خیر شود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: کاهش هزینه های دادرسی و آسیب های های اجتماعی، جلوگیری از ریشه دار شدن اختلافات و در نهایت کاهش پرونده های ورودی به محاکم از جمله مزیت های ارجاع پروندها به شعب شورای حل اختلاف است.

کد خبر 5338020

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادگستری گلستان حیدر آسیابی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا کرمانشاه پمپ بنزین هفته وحدت واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام خراسان رضوی عکس استانها شعب شورای حل اختلاف پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند در پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند

ایرلند قصد دارد به طور رسمی از پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی حمایت کند.

به گزارش ایسنا، ایرلند روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد شرکت در پرونده نسلی‌کشی علیه رژیم صهیونیستی را دارد.
وزیر خارجه ایرلند در این رابطه گفت که دادگاه جهانی باید در زمینه نسل‌کشی بودن یا نبودن اقدامات رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری کند اما می‌خواهد بگوید که اتفاقات کنونی در غزه بیانگر نقض حقوق بشر است.
آفریقای جنوبی اخیرا رسما در درخواستی رسمی از دیوان بین‌المللی دادگستری، خواستار اقدامات جدید علیه رژیم صهیونیستی شد.
دیوان بین‌المللی دادگستری روز جمعه ۶ بهمن رای خود را در خصوص «اقدامات اضطراری و موقت» برای تعلیق فعالیت‌های نظامی رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کرد. این دادگاه در این حکم صلاحیت خود را برای رسیدگی به این پرونده تأیید کرد و از رژیم صهیونیستی خواست برای جلوگیری از نسل‌کشی اقدام کند.
آفریقای جنوبی با این اتهام که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات نظامی خود در نوار غزه، کنوانسیون منع نسل‌کشی مورخ ۱۹۴۸ را نقض کرده است، روز ۲۹ دسامبر شکایتی را علیه تل‌آویو در دیوان بین‌المللی دادگستری مطرح کرد و طی ۲ جلسه به آن رسیدگی شد.
رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، طی یورش‌های زمینی و هوایی متعدد خود به اراضی اشغالی فلسطین به‌ویژه سراسر غزه، جان بیش از ۳۰ هزار فلسطینی را گرفته است. اکثر قربانیان این حملات، زنان و کودکان هستند. در همین حال خبری از ورود کاروان‌های حامل کمک به غزه نیست و تعداد محدودی کامیون که وارد غزه می‌شود، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • ایرلند در پرونده نسل‌کشی آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند
  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • رهایی 44 پرونده قصاص درآذربایجان‌غربی در قالب پویش «به حرمت علی می بخشم»
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • افزایش ۳۰ درصدی حجم آب سد‌های گلستان
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال